Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 hei! må bare høre om det er andre som har det slik som oss, vet ikke om dette er normalt eller ikke.. jeg legger litja ca kl 8 om kvelden og sover til 9 tida neste dag, men når hun våkner så verken maser eller skriker om mat i hele tatt, klokka kan bli borti mot tolv før hun vil ha mat. men gir jeg henne mat når hun våkner, så drikker hun som hun er sulten til og drikker ca en 230 ml. men å si fra det gjør hun ikke. Har hørt fra første stund at ho er en veldig rolig og bedagelig type. men alikevel, bør ikke alle si i fra når de er sulte eller har bæsja i bleia???? -bekymret mor-
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 hvor gammel er hun? griner hun aldrig??
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 hun er 7 og en halv måned, joda hun skriker jo innimellom, men det er jammen meg sjelden..
så var vi 4 Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Har du snakket med HS om dette? Synes det høres litt rart ut, men noen barn er rett og slett for opptatt til å kjenne etter selv om de er sulten, tørst, trenger rein bleie/dotur.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 nei har ikke snakket med noen på HS om dette enda, men snakket med min mor i går og hun og syns jeg burde ta kontakt. så da får jeg gjøre det og håpe dem har et bra svar på det...
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Min skriker også veldig sjeldent etter mat, men han "klager". Skjønner når han er sulten, men han har aldri skreket når han er sulten. Ikke når han har bæsjebleie heller...Kun når han var nyfødt. Men han skriker når han er overtrøtt. Vet ikke hvor vanlig det er jeg...? Har også alltid fått høre at jeg har en bedagelig baby. Han er bare 3,5 mnd. Får høre med hs jeg også da.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 godt å høre at det er flere da:) da kan det ikke være helt uvanlig liksom... men det er samme her også, skriver når ho er litt overttrøtt... etter vi har vært på babysvømming f.eks.
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg tror egentlig det er helt normalt. Stesønnen min var også litt sånn. Han kunne ligge lenge for seg selv og bare kikke, skravle litt og spise på hendene sine... Den dag i dag er han 8 år gammel og trolig den smarteste gutten på 8 år jeg kjenner, en skikkelig tenker/filosof, helt herlig Bare vent så skal du se at vi får noen genier av noen barn
Hilde85 Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Mi og har blitt slik nå.... hmm.... før så visste vi alltid når hun var sulten... da hylgrein ho og løfta hånda opp bakom øret... hehe... kvær gang gjorde hun det, men nå siste månedene har hun liksom sluttet med det... kan godt hende det var etter at vi innførte fast føde at hun sluttet... men jeg har bare begynt å gi henne mat til faste tider... og da spiser hun som regel... kl.0900/1000, 1300, 1600 og 2000... av og til ei flaske på natta... syns det var litt slitsomt at hun aldri sa fra i begynnelsen, men... hun er snart 9 måneder...
Hilde85 Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 jenta mi skrik sjeldent... kun når hun er trøtt.... virker som hun er kjempefornøyd:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Min gutt her helt likens!! Han skirker heller aldri etter mat, elr når han har bæsj i bleia. Blir kanskje litt grinete bare. Er også veldi bedageli anlagt. Har vært d siden han var født. Virker tilfreds og fornøyd hele tiden. Smiler og ler masse, og elsker å leke med mamma og pappa. Han legger godt på seg også. Tror ikke vi må bekymre oss. Vi er vel bare heldige da! ) Som har fått så tilfredse unger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå