¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 I natt sov jeg så utrolig godt som jeg ike kan huske jeg har gjort på flere mndr!! Sovnet ca 12 i natt og våknet første gang litt over 4!! 4 timer sammenhengende søvn, det er luksus det! Neste gang jeg våknet var klokken 6, også våknet jeg da sambo skulle dra på jobb kl 7.. Sovnet igjen og sov sånn passe greit til kl 09.30:) Er så overlykkelig og takknemlig for denne søvnen altså..den trengte jeg!!
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg gir snart hva som helst for en god natts søvn, men det er vanskelig når en har bekkenløsning og i tillegg er blitt kjempeforkjølet. Sønnen min på 15 mnd er også syk, så da blir det lite søvn på både meg og mannen min...
Skrømti Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 He, he, det er da ganske ironisk at man er glad for 4 timer sammenhengende søvn, for de fleste ville det vært krise å kun sove 4 timer på en gang! Men jeg forstår hvordan du har det, jeg er i samme gata selv. 4 timer hørest deilig ut! Her er det også type en-time-om-gangen-søvn. Slik har det egentlig vært i mange år, så det at jeg er gravid har ikke forandret så mye på det. Kanskje det med nattevåk ikke blir så vanskelig for oss siden vi er så vant med å ligge våkne halve natta! Aldri så gale osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå