Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 det står jo mye negativt om lakserolje.. men er det noen av dere som har erfaring med det?? tror ikke at 'styrtfødsel' er værre, enn å gå 2 uker over tiden for eksempel.. vet ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hallo! Strytfødsel kan jo faktisk være farlig! Og man har faktisk termin 14 dgr før og etter terminen man har fått på ul!
lykkeligmed3 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Styrtfødsel er dessuten jææææææævlig vondt, tro du meg...
nikita83(termin4.desember) Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg anbefaler deg å holde deg langt unna det... Jeg tok nemlig det med første og fikk styrt fødsel. Det hele endte i ett akutt keisersnitt fordi datteren min tålte det ikke.. Hun hadde dødd hvis de ikke hadde gjort det.. Og alt kom av den fordømte lakser olja...............
moby dick Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Styrtfødsel er j........!!! Du skal ha et barn hos deg, forhåpentligvis, resten av livet-2 uker på overtid betyr ingenting-la babyen få gjøre seg ferdig selv. Lykke til, hilsen tredjegangsfødene(har gått to uker over med begge de to andre).
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Tok det 2 dager før termin gikk kjempe bra det.. kommer jo litt ann på hvor mye man tar!! 2 ss var nok for meg fikk da rier.. tok 2 ss 2 dager på rad og det var ikke farlig og det ble ingen styrt fødsel!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå