Gå til innhold

Oktober: 4 dager igjen av oktober... Hvor mange er vi igjen her???


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.. jeg er her, har termin på søndag. Hadde Modningsrier i hele går ettermiddag og kveld, men så sluttet det... :( Håper litt aktivitet i dag skal gjøre susen og at jenta mi kommer i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også her:( hadde termin i går,og maserier har preget hele denne uken,men det ser ikke ut til at det blir noe mer....... regner med å må gå over til novemberklubben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fremdeles løvinnen 79. Kanskje vi sees på sykehuset ; ) For i novemberklubben skal vi ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her også.. Med slimpropp som gikk på tirsdag, kraftig opptak av maserirer tror jeg, og litt åpning.. Får se om lillegutt vil ha bursdag i oktober eller november..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde termin på lørdag, så er 6 dager på overtid. Har time på ullevål på mandag 30 for å se om de skal sette igang. Var også på sjekk i går, og barnet er 16% større enn snitt, så den bør komme før november for å ikke bli altfor stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fremdeles her ja... har termin i morgen. Var nettopp hos jordmor og fikk modningsakupunktur- får se om det hjelper noe. Håper det skjer noe i helgen, men regner egentlig med et november barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleptopetra!

 

Ser at du skal på overtidstime på ullevål på mandag!

Det skal jeg også:-) (ikke at det er noe å smile av akkurat da:-/) Vil da være 14 dager på overtid! Så hvis det ikke skjer noe med noen av oss i løpet av helgen, så sees vi der! Jeg håper virkelig jeg blir igangsatt da, er møkklei av å drasse rundt på denne store magen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også her. termin i morgen. Gått med modningsrier en hel uke nå. fikk vont i ryggen i går kveld. men ellers er jeg i fin form.

er spådd fødsel på søndag,håper det stemmer da :)

men har en følelse for at det blir november barn her også..

lykke til jenter! kanskje føder vi alle i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her jeg også :-) Jeg prøver å legge litt planer i helga så jeg ikke går og venter... Rart at man kan glede seg til kjenne smerter! Men man blir vel litt tullete av alle de hormonene som surrer rundt i kroppen. 24. oktober var den store dagen.... I kveld har jeg drukket julebrus - så jeg skjønner godt at han koser seg der inne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7. dager på overtid. nå er jeg såååååå lei. Orker faktisk ikke mer. Siste prikk va at venninna mi fødte igår en nydelig jente og vi som hadde termin samtidig......Neste kontroll er ikke før onsdag og først da blir jeg henvist til sykehus. Da er det garantert at jeg blir gående slik over neste helg og...huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her.... desverre. Er nå 3 dager over termin, og det kjennes ikke som om det skjer noe med det første... Så i dag blir det kino i stedet... Hadde håpet at babyen hadde hørt på meg nå,.. men den gang ei..

Er veldig utålmodig etter å komme i gang nå, spesiellt siden legen min for ca 1,5 uke siden mente at jeg da kom til å føde i løpet av 2-3 dager, og i allefall før termin... Så mye var den spådommen verdt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 26/10 og er to dager på overtid. Slimproppen gikk i morges og venter spent nå om det fortsetter med rier. Men enda er det stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her fortsatt jeg med (har bytta nick nå..før:babyspire26.10) hadde også termin 26.10,men er som nicket nå viser; 2 dager over termin:( og veeeeeldig leej!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også her! Har termin i dag, og siden jeg fødte 2 dager etter termin forrige gang, hadde jeg nok regnet med å få en baby i oktober i alle fall ;-) Har fortsatt et par dager igjen på å klare det da, men kjenner ikke de helt store tegnene på at noe er i gang! Ahhhhhh.... COME ON!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager igjen ja....synes tiden går fryktelig fort, sover jo stort sett hele tiden!! er 5 dager over (termin 23.10), kjent maserier om natta ellers ingenting spes.. VIL HA KNØTTE UT NÅ!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...