Moneric Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Jeg skal vaske lammeskinnet til lillegutt. Det kan vaskes i maskin, men jeg lurer på hva slags vaskemiddel jeg skal bruke for at det skal bevares mykt og godt. Holder det å bruke Milo eller må jeg ha lanolinsåpe el? Noen med erfaringer?
Luca Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke bruk Milo på lammeskinn, det inneholder parfyme. Kjøp vaskemiddel beregnet på ull på helsekosten eller feks Nøstebarn. husk å gre skinnet mens det enda er fuktig, så blir det like fluffy som før..
så var vi 4 Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Vi har christ lammeskinn og kjøpte christsåpen til det, men hun på butikken (babybutikken der skinnet var kjøpt) sa vi kunne bruke milo også.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 jeg vaska mitt i maskin, da det sto at det var ok.. men mitt ble helt hardt.. vet ikke hva jeg gjorde galt! passet meg jo egetlig bra, ettersom det ligger bedre i vogna da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå