Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Nå er vår første og forhåpentligvis siste tur til Danmark tatt:-) Noen som vet om det er skadelig og røyke nå? Frem til egget har satt seg....
Graco Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, lykke til Håper dere har flaks og at sakene sitter der de skal. Jeg skal ned for 3 gang til uken. Røyking..... vel, om du røyker nå skader det ikke ett evt foster, men, blodsirkulasjonen i kroppen og livmor nedsettes av røyking da. Så mulighetene for en evt graviditet hemmes. Hadde jeg vært deg hadde jeg unngått å røyke fra og med i dag.
Regnbuemor til 2 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Masse lykke til! Problemet med røyken er at den desverre kan (merk KAN) gjøre slik at et embryo ikke fester seg. Livmoren blir friskere og mer blodfylt om man lar vær og røyke. Men for all del. Kvinner blir stadig gravide uten og vite det, og de både røyker og drikker. Krysser fingre og tær...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for svar:-) Krysser fingre og tær vi også! Røyket 4 røyk i dag og forhåpentligvis ingen i morgen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå