Gå til innhold

Gi din stemme


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Please! Jeg står igjen med disse, men greier ikke å bestemme meg for ett! Hvilket liker du best, og hvis du kan si hvorfor, -hvorfor?

 

gutt:

*Elias

*Eric

*Oscar

 

jente:

*Emma

*Miriam

*Sofia

*Amaia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj det skjønner jeg godt syns alle dine guttenavn er nydelige jeg da, jeg liker Elias best av dem kanskje......

Fine jente navn også men jeg synes at Amaia var veldig spesielt da,men det var fint også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Elias er finest. Det er et sterkt navn og jeg synes det passer fint både til en baby og en stor sterk mann.

Av jentenavnene er jeg veldig glad i Emma selv, men det er jo veldig vanlig. Hvis du ønsker et litt mer spesielt navn så synes jeg Amaia var et veldig fint navn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så begeistret for noen av guttenavne. Ville endret Eric til Eirik, det er et flott navn!

 

Fine jentenavn, vanskelig å velge. Tror jeg ville rangert de slik:

Amaia - spesielt og fint. Et annet alternativ er Amira - nydelig!

Sofia - fint navn, mye finere med a på slutten, enn e.

Miriam - veldig fint navn, men litt tungt synes jeg.

Emma - et kjempeflott navn, men synes det er "oppbrukt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av gutte navnene synes jeg Elias er finest å det er fordi jeg syns det klingr fint og det er nydelig=)

 

Og av jente navnene synes jeg Sofia og Amaia var finest, Sofia syns jeg var fint fordi det rett og slett er utrolig søtt=) Amaia er fint fordi, for det første så har jeg faktisk aldri hørt det før og fordi det er nydelig og klinger fint=)

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elias og Emma. Emma har alltid eg likt, og når eg blei gravide og sko ha jenta blei eg usikker. er så mange fine navn.. Men Emma er ett av mine yndlingsnavn.. Eg står mellom Emma og Madelen? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Erik og Sofia jeg.... alle andre barn heter jo ikke det...Amaia syns jeg ble litt for spes for min del....syns ikke at man bør skille seg ut med navnet sitt, men man bør heller ikke hete det samme som "alle" andre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Elias er kjempeflott!

2) Oscar bare mååå du endre til Oskar med k. Først da blir det fint...

3) Eric med c liker jeg ikke, men Erik er bra!

 

1) Miriam er utrolig flott. Det blir nok en intelligent og vakker kvinne :-)

2) Sofia er dillete, men Sofie er renere og penere

3) Emma liker jeg veldig godt, men jeg synes det litt "oppbrukt" nå

4) Amaia (hva er det for et navn? hørtes ut som et eventyr)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elias- vet ikke hvorfor jeg liker dette, men har selv lurt på navnet..det er jo båten på barne tv da:hehe:) den er jo søt:)

 

Miriam- fordi jeg, selv har litt sansen for gamle bibelske navn som David, Ruth, Ester osv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...