Cat.68 Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei kjære venn!! Jeg er så lei meg for at jeg ikke klarer å hjelpe deg lenger. Jeg prøver og prøver og prøver å "se" noe nytt om Rikke men jeg får ikke frem noe nytt som skulle kunna hjelpe. Jeg trur hun lever og er blitt tatt hånd om av noen. Det har jeg følt lenge. Denne personen vil ikke melde ifra om at hun er funnet og han vet at hun er savnet. Det er en eldre mann som lever alene. Rikke liker denne mannen og de har et godt forhold. Dette gjør det vanskeligere fordi hun holder seg til ham og leter ikke lenger etter hjemmet sitt. Jeg kan bare håpe at dere enten finner henne likevel eller at mannen til slutt melder ifra. Han vet det er galt å beholde henne , men har blitt glad i henne også. Rikke har det bra.
Tredjegull Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg håper for Rikke sin del at det du tror er riktig. Det er jo kjempe trist for Bjørn at han ikke får Rikke hjem igjen. Og det er ganske leit å ikke vite sikkert hvorfor. Men det er vel på en måte noe han må velge å tro selv. Enten lever hun ikke lenger, eller så er det noen som har henne hos seg. At hun skal kunne finne veien hjem igjen etter så lang tid har jeg liten tro på:-( Men jeg velger å tro på det du sier; at Rikke har det godt, men hos en anne person en eieren... Men over til noe helt annet... Kan du hjelpe meg å finne svangerskapspapirene og papirene fra fødselene til mine kjære små? Har hatt de i albumene deres tidligere, og har en plass jeg oppbevarer både album og bilder jeg ikke har fått satt inn enda... Har lett der, men finner de ikke... Enten så har jeg ved en stor feil kastet de, eller så håper jeg at jeg har lagt de på et lurt sted. Håper du kan hjelpe meg med det:-) Håper også at du har det bra for tiden. Du er så snill som har hjulpet oss med så mye håp og pågangsmot:-) Klem fra
Tredjegull Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Dytter opp til deg jeg Cat.68:-) Ser du akkurat har svart noen andre... Klem fra
Tredjegull Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Dytter igjen i tilfellet du titter innom:-) Klem fra
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Hei.. Måtte bare titte innom for å si at jeg håper lille Rikke blir funnet. Av og til så dukker det bilder opp inne i hodet mitt, og når jeg leste denne teksten som cat hadde skrevet så fikk jeg opp bildet av en mann i 50-60 årene som bor litt landlig til. Et lite hus som kan ligne på en hytte, det ligger litt avsides til med litt trær rundt huset. Får også en følelse av at denne mannen er mye alene og at folk i området kjenner til denne mennen som ofte er alene. Nå vet ikke jeg hvor bor i landet, men jeg får en følelse av at Rikke ikke er så langt borte fra dere. Har dere en elv (innsjø) i nærheten? Av der dere bor? Fikk en følelse av at denne mannen går i områder med rikke hvor det er en elv (innsjø) Nå må du ikke ta meg så seriøst, jeg sier kun det jeg ser i bilder og føler.. Har fått litt god veiledning av en som har vert inne på disse sidene før, i å lære meg å stole på det som måtte dukke opp i hodet mitt. Jeg vil så gjerne hjelpe dere
Tredjegull Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Det er mange småvann og småbekker i området der vi tror Rikke befinner seg. De bor bla i en hytte rett ved siden av vannet. Og eieren er en mann født i 1960. Og han bor alene med sine tre hunder(tror det er tre generasjoner...) Bestemoren er veldig syk for tiden og oppholder seg mest inne, og moren til Rikke likner veldig på henne. Så det kan jo være mamman du ser? Ikke vet jeg... Men om det er en mann som har tatt Rikke til seg, så er det jo helt sikkert et helt annet sted du ser. Kan du beskrive mannen du ser henne sammen med kanskje? Tusen takk for at du også prøver å hjelpe til:-) Klem fra
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Det er bare fint å kunne prøve å hjelpe Har selv dyr så jeg vet hvor dyrebare disse små skattene våre er.. Jeg får helt tårer i øynene nå jeg skriver nå for jeg føler at Rikke er en snill og hengiven hund som er veldig glad i eierene sine. Det kan hende at det er moren til Rikke jeg ser, men det jeg ser er et lite hus som ser ut som en hytte i nærheten av et vann denne mannen jeg ser er litt lutrygget og går ofte med fleecejakke (ligner litt på slike jakker som jaktmenn/tømmermenn bruker) Rød og svart. Denne mannen har også lue el caps er ikke helt sikker hva det er, men han har noe på hodet. Han ser litt uflidd ut med tredagers skjegg. Føler at denne mannen er ofte på bensinstasjoner/kafe, å spiller enten lotto eller hest. Han er ganske ensom og prater lite med fremmede. Har en følelse av at det er andre som vet hvor Rikke er men som ikke sier det. Kan jeg få annbefalle deg å kontakte Olav Moldestad.. Han er veldig flink og ser ting veldig tydlig. Jeg annbefaller han på det sterkeste til deg. Kansje han kan hjelpe.. Han er en varm og god mann som sikkert vil hjelpe. Det som også kommer opp er at dette huset ikke ligger så langt fra en hovudvei, og at det er en bensinstasjon/butikk ikke så langt borte. Får en følelse av at en liten kro henger sammen med denne bensinstasjonen. Klemmer
casiopia2♥Med gogutten 2009 Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Her kan du gå inn å kikke på Olav sin side. http://www.utdrivelse.no/ Annbefaller han veldig og han har funnet personer som har vert borte.
Tredjegull Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg skal snakke med noen andre om dette... Men tusen takk for at du prøver å hjelpe oss. Vi har nesten gitt opp vi... Det er ikke min hund, men onkelen til mannen min sin... Men jeg er blitt veldig engasjert i denne leteaksjonen. Kommer tilbake til deg om det er noe mer vi lurer på. Kanskje vi sammen kan prøve å tenke oss til hvor dette kan være vet du:-) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå