Gå til innhold

Desember: Nå har forkjølelsen og feberen kommet hit...

Anbefalte innlegg

pluss øyekatar! så her har vi det "festlig" i dag... NOT!!!

Synes mest synd på hovedpersonen,som ikke helt vet hva hun

skal gjøre,det ene øyeblikket er hun blid,og det neste øyeblikket

raser hele verden i grus for henne...-og hun skjønner ikke hvorfor hun

skal ha det forferdelige snørret i nesa,og for ikke å glemme øyedråpene,ja,da skrikes det så høyt at det høres ut som hun blir d...

Stakkars lille jenta mi som er syk for første gang...

(har hatt feber ifb med vaksine da)

Ha en fin helg alle sammen :o)

Fortsetter under...

Uff, ikke kjekt. Pyton både for liten og stor. Håper hun snart blir bedre. Her og renner snørret, men er bedre nå. Men det er ikke lett å få tørket snørret.... Han vil helst kline det inn i håret til mamma.... Hadde mang en kamp i går. Å du så sinna han blir!!!! Heldigvis mindre som kommer i dag, så mamma slipper å bli dekket i dag og :-)

God bedring til dere, og håper dere får en god helg.

Klem

Snørret renner her også nå, i to dager, og i dag var alt galt en periode.

Men da var det nok tenner som plaget også, for heile næven inn i munnen, slagg, snørr, og tårer silte, og ungen ble våtere og våtere, tettere, og tettere, og wæææææææææh.....

Men når jeg fikk smurt dentinox på, og hun fikk kosedyret sitt, da sovna hu i fanget....

Daaaakar marekattungen...og alle de andre sjuklingene.....snufs.

God bedring og helg til alle fra oss også.

Nå er snørra heldigvis på retur hos oss, mend det har vært noen slitsomme dager og netter med feber, snørr og grining. Uff, man får så vodt av de når de er så små og ikke har det så greit. Håper hun blir fort frisk. Vi savna deg i går mumitrollet, men alle tok både en og to øl og vin for deg : )) God bedring!!

Takk for det.

Koselig å høre at man er savnet da :o) savna dere jeg og!!!

Skal love deg at jeg kommer sterkere tilbake neste gang,og det blir ikke så lenge til!!! Skal få til ett "julebord" :o)

Lille syklingen min er ikke noe bedre i dag,vi tar en dag av gangen,

så blir hun nok bra etterhvert... :o)

klemz

Håper de små blir fort friske!

Her har lillegutt enda ikke blitt syk, men det er ho mor. Feber, ondt i leddene, hodepine, rennende nese og en voldsom hoste.

På grunn av hodepinen har jeg ikke orket å sittet ved datamaskinen de siste dagene så derfor har det vært stille fra denne kanten. Håper jeg blir snart frisk og at jeg ikke smiter lillegutt.

Annonse

Åh! Den forb... forkjølelsen. Den er ikke morro å ha, nei.

Stopper opp så mye og lager så mye triste dager og er kjedelig å ha.

At hun gråter høyt når du drypper øynene det skjønner jeg, for de øyendråpene og for ikke å snakke om kremen, det svir det.

Hadde selv øyekatarr rett før jeg ble gravid, det var ikke morro nei.

Sender mange bli bra koser til dere.

Store gode klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...