Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Blødde idag for første gang i svangerskapet.. Er 15 uker på vei... Legen sa bare at jeg ikke kunne gjøre noe annet enn å vente og se. Trodde man skulle sjekke opp sånt jeg.. De sa at jeg bare skulle slappe av. Det er lett ja! Sukk..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 hei! jeg har også hatt to små blødninger... en i uke 13. og en nå i uke 24... ble sjekket begge gangene. min jordmor sier at det faktisk er rutine ved blødninger.. det har ikke vært noe galt noen av gangene da.de trodde det bare var et blodkar i sjeden som hadde sprukket når jeg var på do.(kom bare litt friskt blod når jeg tørket meg liksom)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Huff, er det mye blod, da? Jeg hadde og blødning i uke 15, bare litt, men ble sendt fra legevakta til gyn. for UL. Det synes jeg du og kunne fått, har jo tross alt kommet helt til uke 15, da:( Hvis det er bare litt blod, er det nok mest sannsynlig fra slimhinnene og ufarlig. Det var det til meg og. Husk at prosenten for spontanabort har gått betraktelig ned når du har kommet så langt!!! Lykke til, det går nok bra skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Er jo ikke noe å gjør med det dessverre så du må nok bare vente å se an om du blør mer, får vondt osv. Er ganske normalt å ha ei lita blødning faktisk så trenge absolutt ikke bety noe. Kan komme av stress, tunge løft, sex eller bare av seg selv. Håper det ikke er av andre grunner ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for svar... :-) Er veldig urolig her, men kom ingen vei hos legen min. Får ingen sjekk der, så må visst "bare" vente å se om jeg blør mer... Det var ikke mye blod (i forhold til mensenblødning), men rosa friskt blod på to tørk.. Var sånn at jeg så at det var blod etter jeg hadde kastet ned papiret også.. Men, blør ikke nå så det renner ikke..... Var litt hard i magen da jeg satt på do, tror dere det kan ha noe med saken å gjøre? Beklager detaljene, men er så urolig og får ikke noen hjelp hos legen ser det ut som..
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Det er sikkert et blodkar som har gått. Til meg slutta blødningen etter en dag, så kom det litt gammelt blod etter et par dager, mer som rester etter første blødning hvis du forstår. Men jeg synes det er dårlig gjort av legen din å ikke undersøke deg, man blir jo bekymret, og en UL er jo ikke noe problem å få til. Vet ikke hvilket sykehus du tilhører, men hvis det fortsetter å blø, så tror jeg jeg ville kontaktet legevakta der på kvelden og forklart situasjonen. Dersom du ikke har magesmerter / menssmerter, er det veldig positivt, da er det sansynligvis bare et blodkar etter at du var på do:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå