Kruella Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 og så bare en svak svak strek, vet ikke om det gjelder som en strek en gang! Har aldri brukt denne testen før, men de hadde ingen andre på apoteket eg var... Så har litt lyst til å prøve CB og se hva den sier! Og viss den er negativ så får jeg bare forsette å vente på tanta... lei av å vente på den!
attpåklatt!! Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Spennende... når har du ikm da?? Når skal du teste igjen? Lykke til ihvertfall!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 tror jeg prøver meg på et forsiktig gratulerer jeg en strek er en strek vettu Når hadde du IKM?
Kruella Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 Eg hadde IKM den 22.! Da rekner eg syklusen min på 33 dager. Var d den var sist gang iallefall! Føler meg litt gravid også..
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 en strek er en strek og det er hele 6 dager siden ikm da vil jeg si gratulere med en spire.. du kan jo ta en test senere i dag eller i morra for å se hva den sier.. men jeg ville tro du er gravid nå jeg.. klem
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Oi! Jeg sier gratulerer! En strek er en strek..... Lykke til:)
Kruella Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 *håper håper håper* tenker at siden jeg er så langt over IKM så kan jeg teste senere i dag! håper streken er sterkere da! !!! vil ha en spire:)
2store1liten-kanskje en til.. Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Du MÅ jo være gravid. Drister meg på å gratulere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå