Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Endelig ville nurket vise seg frem etter flere forsøk og jeg får ei jente! Gjett om jeg skal ut å shoppe det første rosa plagget i helgen.. hihi..
silje082 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulere. Snart ut å shoppe blått jeg..
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Takk takk:)Gratulerer til deg også
ragnhildr Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer så mye Hoppetussa; det var gode nyheter;) Jeg har også fått vite at vi venter en jente, så jeg deler din glede. Husker du at du svarte meg på mitt innlegg " plutselig lite liv i magen" for noen dager siden? At du hadde opplevd det samme? Bare lurer på om du har noen flere gode innspill ang. det temaet etter å ha vært hos legen? Håper du ikke synes jeg er frekk som spør; er bare litt engstelig da vet du;)
ragnhildr Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 P.s ser at det ble signert med feil nick ( ett nick jeg brukte før-er på jobbdata´n nå, og har tydeligvis ikke oppdatert den på en stund;) Er jeg som er "Spent32"....
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2006 Hei spent32. Ja,husker at jeg svarte deg på innlegget ditt. Jeg var som sagt hos legen i går og fortalte henne hvordan jeg hadde det,hun sa det var heelt normalt at man kjente lite liv i perioder,og at det ikke var vanlig å kjenne liv hver dag før uke 28. Hun mente også at det kunne være pga av at babyen snur seg og da er det ikke like lett å kjenne alltid for sparkene er ikke så kraftige enda. Hun beroliget meg hvertfall,og det rareste er at i går kveld så kjente jeg noen små spark igjen:)Og etter å ha vært på ul i dag og sett den lille jenta vår igjen er all bekymring forsvunnet! Men hvordan går det med deg?har du kjent noe mer liv du da? Så koselig at du også skal ha jente forresten;)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer masse. De sier at vi også venter jente........ Klarer ikke tro det jeg da. heheheheheheh
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2006 Gratulerer med ei jente til deg også smaskeli:) Ser ut som det blir jenter på en hel del av oss her..
smurfefrøken Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 jippi eg har tre jente og e gravid med fjerde i uke 18. Håper faktisik på ein gutt den her gongen
tuppen og lillemor Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 vittig dette, enten får en mange jenter, eller får en mange gutter, skal selv på ul på tirs, er utrolig spent, jeg har to gutter fra før....
Baby4påvei-har kommet :-) Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Grattis!! Jeg får gutt, så blir ikke mye rosa her i huset nei... :-)
hæppi;) Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 Tusen takk for svar. Jeg har kjent masse liv igjen-akkurat som før;) Var liksom kun den ene dagen som var så stille og "rar". Setter egentlig litt pris på det i ettertid, for nå verdsetter jeg sparkene mer enn noen gang;)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Litt stor stas her for vi har 3 gutter ;o) Sikkert derfor jeg ikke klarer å tro det selv etter 2 ul der hvor de har vært sikre........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå