Gå til innhold

Våkner og hylskriker, forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det er forkjølelse på gang. Våknet flere ganger i natt og hylskrek(sover vanligvis hele natta) Høres snørrete ut, surkler litt liksom. Han har ikke feber , og ingen tenner i sikte heller..

Lurer på om noen har tips om hva man kan gjøre for babyen hvis han er forkjøla?

Kan han sove ute i vogna 3-5 grader??

Vi som har dåp på søndag og all ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillepia våkna i natt i ett-tiden, var kjempetett i nesen og gråt. Dryppa saltvannsdråper i nesa og holdt henne oppreist. Fikk ut mye snørr.................. Sov flere timer etter det. Hun ligger ute i vogna nå, godt inntullet. Får henne sjelden til å sove inne utenom på kvelden. Lykke til med dåp:)

Skrevet

Glemte å si at han er 6mnd. Kan man gi saltvannsdråper til så små? Kjøpes på apoteket?

HI

Skrevet

Vi har akkurat kommet oss rimelig helskonnet ut av en forkjølelse hos både gutten og meg. Slitsomt! Typisk med våkning hele tida og skriking. Få tak i nesedråper på apoteket. Rhinox dråper er ikke saltvann og funker bra, ikke er de vanskelige å gi heller. Uten det hadde det vært grusomt her i hus. Sørg bare for å holde ham varm og prøv å ikke legge opp til så mye er mitt råd. Lykke til.

Skrevet

Takk for svar. Noen som har prøvd å la dem ligge litt høyere med overkroppen? På en litt høy pute...

Veldig lett å gi han flaske hver gang han våkner (ammer ikke) men det er kanskje ikke så lurt..? Blir kanskje slimete av det også? Dumt å etablere den uvanen også da.

Gleder meg ikke til den dåpen nå... Vi blir mange til mat og kaker også...

Skrevet

de skal ikke ligge direkte på puta..blir kjempesvette av det! legg heller puta under madrassen!

jeg pleier å rule sammen et håndklede på langs å legge det under madrassen.. da blir de liggende i ei grop på en måte med hodet litt hevet, og slipper å rulle ned igjen! (plede å finne gutten på langs i senga da jeg la under pute:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...