Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Tror det er forkjølelse på gang. Våknet flere ganger i natt og hylskrek(sover vanligvis hele natta) Høres snørrete ut, surkler litt liksom. Han har ikke feber , og ingen tenner i sikte heller.. Lurer på om noen har tips om hva man kan gjøre for babyen hvis han er forkjøla? Kan han sove ute i vogna 3-5 grader?? Vi som har dåp på søndag og all ting...
nissepia Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Lillepia våkna i natt i ett-tiden, var kjempetett i nesen og gråt. Dryppa saltvannsdråper i nesa og holdt henne oppreist. Fikk ut mye snørr.................. Sov flere timer etter det. Hun ligger ute i vogna nå, godt inntullet. Får henne sjelden til å sove inne utenom på kvelden. Lykke til med dåp:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Glemte å si at han er 6mnd. Kan man gi saltvannsdråper til så små? Kjøpes på apoteket? HI
Babykilo Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Vi har akkurat kommet oss rimelig helskonnet ut av en forkjølelse hos både gutten og meg. Slitsomt! Typisk med våkning hele tida og skriking. Få tak i nesedråper på apoteket. Rhinox dråper er ikke saltvann og funker bra, ikke er de vanskelige å gi heller. Uten det hadde det vært grusomt her i hus. Sørg bare for å holde ham varm og prøv å ikke legge opp til så mye er mitt råd. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for svar. Noen som har prøvd å la dem ligge litt høyere med overkroppen? På en litt høy pute... Veldig lett å gi han flaske hver gang han våkner (ammer ikke) men det er kanskje ikke så lurt..? Blir kanskje slimete av det også? Dumt å etablere den uvanen også da. Gleder meg ikke til den dåpen nå... Vi blir mange til mat og kaker også...
Guttemamma til tusen :) Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 de skal ikke ligge direkte på puta..blir kjempesvette av det! legg heller puta under madrassen! jeg pleier å rule sammen et håndklede på langs å legge det under madrassen.. da blir de liggende i ei grop på en måte med hodet litt hevet, og slipper å rulle ned igjen! (plede å finne gutten på langs i senga da jeg la under pute:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå