Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Håper med dette å kunne bidra til at noen av dere kanskje avventer med å prøve reductil og lignende. Vanlig vekt: 56 kg, er 170 høy. Første svangerskap: gikk opp til 82 kg, tok 6 mnd uten trening og med usunt kosthold før alle kg forsvant. Ganske så heldig synes jeg selv. Andre svangerskap: gikk opp til 82 kg denne gangen også, men bestemte meg mens jeg var gravid, at når fødselen var overstått skulle jeg begynne å trene. Fødte for 4 mnd siden. Men så til det kanskje noen kjenner seg igjen i: Jeg har alltid hatet å trene, grøsset ved tanken på å slite meg ut. Ingenting ved trening har tiltalt meg. Så jeg har rett og slett vært en latsekk. Men jeg er sta, så når jeg bestemte meg for å begynne på treningssenter, så gjorde jeg det. Var livredd for at jeg skulle gi opp etter en uke, men guess what? Jeg elsker det:-) Og jeg begynne rå få sårt tiltrengte muskler, hehe. Jeg får overskudd, bedre kondisjon, strammere kropp og går ned raskere. Nå, etter snart tre mnd trening stortrives jeg, og har igjen kun 3 kg til match vekt:-) 59 kg nå:-) Trener 3-5 dager i uka, og det er min kvalitetstid. Håper det kan bidra til å motivere noen av dere:-) Lettvindte løsninger er ikke alltid det beste.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Blomster til deg for sprek inspirasjon. Og det er faktisk sant det der med "en sunn sjel i et sunt legeme". Det er kjempedeilig å føle at man har brukt kroppen på en bra måte, man kan nesten bli litt "avhengig", hi, hi. Og mosjon kan jo være så mangt, noen trener på trenigssenter og noen tar en sykkeltur i skogen med mini i sykkelsetet. Eller noe helt annet. Men det er bra for alle å være i bevegelse!
KariMari Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hei, mamma`n til 2 små:-) Synes du hadde et fint innlegg. Jeg må imidlertid si at jeg trener 3-4 ganger i uka og er stort sett forsiktig med hva jeg spiser.Motivasjon for trening har jeg aldri manglet, har trent siden jeg var 14 så jeg blir gretten og uvel av IKKE å trene. Likevel går jeg ikke ned de 10 siste kiloene. Jeg har, som jeg tidligere har skrevet, gått Grete Roede kurs, og tapt 10 kilo der. Klarte også å ta av endel kilo på egen hånd, men nå har vekta stått stille i evigheter, og jeg føler jeg fortsatt gjør de "rette" tingene for å gå ned. Men nei........ Derfor velger jeg å prøve Reductil nå. Har lyst til å se om de funker like godt for meg, som for en venninne av meg som har vært godt fornøyd. Så nå håper jeg at en "lettvindt" løsning nå kan være tingen for meg, ellers tror jeg aldri jeg får av meg de siste 10 kiloene. Men jeg skal være helt enig med deg, HI, at det er verdt å prøve det kan først:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå