Gå til innhold

Det gikk bra!! :-D

veslefrikk fødte storefrikk;)

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke bare jeg som har vært nervøs foran ultralyden, og tenkt at kanskje det er noe galt? Selv om jeg ikke har gjort noe "galt", kan man jo aldri være helt sikker på at barnet ditt er "normalt" og alt står bra til.

Men, i går var vi på ultralyd og det var en fantastisk opplevelse :)) Jeg satt liksom å så på den merkelige skjermen hvor det lille nurket sprellet og gjorde ablegøyer foran oss, og ventet bare på at de skulle si at noe var i veien eller ikke helt optimalt. Det viste seg at ingenting var i veien med nurket, riktig nok litt større enn det vi hadde ventet og jeg at jeg var ett par uker lengere på vei (noe vi har hatt mistanke om), og en vill, liten guttebaby:) Det siste var vi egentlig ganske sikker på allerede, ingenting kan slå den kvinnelige intuisjonen:D Sant? Så dersom alt skulle gå bra venter vi en liten Johannes rundt termin 15.03 :D *Hoppende gla*

Fortsetter under...

åh.. gratulerer så masse!! følelsen når du går ut igjen etter en ultralyd er litt sånn som de beskriver i eventyrbøkene, hehe :P også er det som en stein på 200 kilo blir løftet vekk fra skuldrene dine, når du ser at alt er helt fint, og hjertet slår som det skal.. helt herlig er det.. vi venter førøvrig en liten adele 2 feb.. ble satt litt tilbake på ul, sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...