Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #27 Skrevet 27. oktober 2006 Hehe. Sitter med magen i det fri, for å si det sånn. Den er ganske kald, bortsett fra helt øverst hvor den er kokvarm...
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #28 Skrevet 27. oktober 2006 Akkurat.... skjønte ikke den. Bruker å si akrobat istedenfor akkurat..... Baker litt snakkvendt når det lir mot helg, forstår du!;-)
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #29 Skrevet 27. oktober 2006 Ach so:) Bare jeg som er treg altså, hehe:)
vims-74 Skrevet 27. oktober 2006 #30 Skrevet 27. oktober 2006 Tjihi, "hei magen til Hanne, hvordan går det med deg i dag, hilsen magen til vims"
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #31 Skrevet 27. oktober 2006 magen til Hanne vokser og blir stor. Den sender også store klemmer til magen til vims, så lenge den enda er der da:)
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #33 Skrevet 27. oktober 2006 Når tipper du hun kommer da?
Nr-3-i-Magen Skrevet 27. oktober 2006 #34 Skrevet 27. oktober 2006 Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake etter bytur og klyppetime. Godt å få ordna litt på håret, blir vel ikke så mye av det på ei stund. I går var jeg borte hele dagen, og hadde min første bim-frie dag siden... sommerferien kanskje. Litt abstinenster i dag, ja :-)
vims-74 Skrevet 27. oktober 2006 #35 Skrevet 27. oktober 2006 Hanne: når jeg tror hun kommer? Hm, jeg vet ikke helt jeg, men jeg vil vel tippe at det ikke tar altfor lang tid, skal jo til spesialist igjen på tirsdag, tipper han har noen meninger om igangsetting om det ikke har skjedd noe til da Har dere forresten MSN?
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #36 Skrevet 27. oktober 2006 Vims: Klart jeg har msn, [email protected] er adressen:) Kanskje vi burde begynne å tippe hvem som er førstemann ut, hehe:)
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #38 Skrevet 27. oktober 2006 Ka-ping: hvordan har det gått til at noen har dytta deg ned fra toppen på mest innlegg? Tsk, tsk. Har forresten vært skikkelig usunn nå Laga meg en god stooor kopp kakao som jeg helte over masse vaniljeis. Er kvalm nå. Hehe:)
DiddiDaddi Skrevet 27. oktober 2006 #39 Skrevet 27. oktober 2006 Her var det jammen stille i dag...skikkelig helg allerede tipper jeg ) Har vært ute å shoppet litt, blant annet lampe til barnerommet - koselig med litt redebygging nå når det nærmer seg! Utrolig glatt her i dag!!! Datt da jeg gikk ut av bilen før i dag...fy søren, så skummelt å falle med mage! Heldigvis reagerer en jo rask, så nå er hofta og kneet vondt...snufs...men i magen er det full rulle ) Ha en fortsatt fin fredag da!!
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #40 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg føler at jeg driver denne tråden alene i dag. hehe:)
vims-74 Skrevet 27. oktober 2006 #41 Skrevet 27. oktober 2006 Ikke så mye aktivitet her inne i dag nei, får satse på at dere sier hei i løpet av helga og! Synes det er kjempespennende med dere andre også, ting kan jo så smått begynne skje med mange av oss! Synes tiden har gått fort igrunn jeg, synes ikke det er lenge siden jeg traff Hanne og ka-ping på blåbær første gang!
selfangerkjerringa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #42 Skrevet 27. oktober 2006 Hei jenter! Her er jeg igjen Har ikke fått vært på nett idag, har brukt hele dagen sammen med sjøla og lillesøs for å ordne til garasjesalg, samt vaske huset. Det må jo gjøres... tipper halvparten av de som kommer er sånne bygdefolk som egentlig bare er nysgjerrige på åssen vi har fått det i huset. Og da må det jo se LITT orntli ut her inne også... Men jeg ser jo at dere greier dere fint i mitt fravær
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #43 Skrevet 27. oktober 2006 ka-ping: JA, hvorfor skulle vi ikke det? hehe, ikke at vi ikke har savna deg da. Jeg må opp og rydde kjøkkenet snart.... Vims: det er da heller ikke så lenge siden:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #44 Skrevet 27. oktober 2006 God helg, alle sammen! Blir nok rolig for min del på disse sidene denne helga. Jobb i morra og feiring av 3åringen på søndag!:-)
selfangerkjerringa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #45 Skrevet 27. oktober 2006 Hanne: så dere merker at jeg er borte i det minste.. hehe... Vims: spent på å høre om det blir mer magevondt i helga! liten2: full fres i helga med andre ord... lykke til med feiring av 3-årsdag! klem til hele twilight-gjengen fra sliten ka-ping
*1D* Skrevet 27. oktober 2006 #47 Skrevet 27. oktober 2006 Nå er jeg innom å klemmer på dere også! Vims: spennede med bompi-magen da;) Hanne: litt kakao med vaniljeis må alle få en gang i blant! Litt usikker på hvem som datt og slo seg.... "blåser på* og håper det hjelper litt! Gratulerer til han som er 3 år i dag da!!! Jeg skal gjøre minst mulig i helga! Er gått ut i streik! Jeg gidder ikke mer! Blir bare å lage middag og fyre i peisen for meg helt frem til mandag..............ja også må jeg vel vaske noen klær og henge opp osv.............og tømme oppvaskmaskina så jeg har litt reine kopper etterhvert............ ja, det blir vel litt å gjøre alikevel da.... æsj! Vil ikke:) Ka-ping: bare noen kjøper litt av alt dere skal kvitte dere med så er det vel ikke så farlig om de er nysgjerrige på toppen;) De vil jo bare sammenligne seg med den urbane ungdomen;)
SpongeBob Skrevet 27. oktober 2006 #48 Skrevet 27. oktober 2006 Kom bare innom for å gi dere en diger helgeklem alle sammen! Bukserte meg selv og LT ut i bilen i morges for å dra til jobb, lett skeptisk over isglatt hagegang, men etter nøyaktig en kilometer snudde jeg elegant og kjørte hjem igjen i 35 km/t. Her er et centimetertykt islag på alle flater ute, så vi har hatt inne- og hjemmedag. Herlig, vi hadde oss en tre-timers middagslur og har bare kost oss med kosedyr og togbane og ufyselige fisher-price-leker med avskyelige melodier i. Nå står baccalaoen på komfyren, LT sover søtt og i morgen skal vi til byen og være urbane. ka-ping: Har lilletrollet falt og slått seg? Godt det går bra - hadde vært helt skjelven bare ved tanken på legevakt og blod i hodet, jeg... Lykke til med garasjesalg, forresten, ble veldig fornøyd over at du har hatt hjelp i dag. Flink pike! Stinemor: God helg, du får holde deg inne på møkkaføret og pleie blåmerkene. Håper du ikke slo deg for kraftig? Hanne: Så du hadde egen epiduraltråd og burde sikkert svare der, men tar det her også: Det går helt fint uten... Regner vel med at alle har tatt helg, så bye bye!
selfangerkjerringa Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #49 Skrevet 27. oktober 2006 Sponge: les gårdagens twilight-tråd så ser du Lillejenta ramla ned fra en benk (sittebenk) i barnehagen igår, fikk et 5cm langt og ganske dypt kutt i bakhodet. Slapp heldigvis å sy, men løper nå rundt med to metallstifter i hodet istedet... Takk og pris ingen hjernerystelse, selv har hun stort sett kommet over episoden. Men jeg må innrømme jeg erlitt skjelven enda jeg... det skal jo liksom ikke gå HULL på de små englene våre! Stinemor: blåse på blåmerkene! Hold deg inne på søndag i det minste og drikk masse kakao med is!!! Hanne: epiduralfokuset har tatt fullstendig av de siste åra syns jeg. Det er ikke nødvendigvis det beste alternativet for alle, selv om det fort kan virke sånn når folk legger ut om det!
Hanne og jentungen Skrevet 27. oktober 2006 #50 Skrevet 27. oktober 2006 God natt jenter:) Sambo stakkar har allerede lagt seg. Han har jobba fra 8-20, og det samme skal han gjøre resten av helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå