Gå til innhold

Helgetråd for twilight-jentene :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godmorgen :o) I dag var det jammen stille på tråden...har alle tatt helg tro?

Skrevet

Kan virke sånn... blir vel vår jobb å holde den oppe da, hehe :)

Skrevet

Vi får skravle i vei ja :o) Hvordan er bekkenet i dag da ka-ping?

Her er formen endelig litt bedre, tok litt tid før den økte tbl dosen virket som den skulle, men nå tror jeg ikke lenger snuppa mi har tenkt seg ut, heldigvis :o)

Skrevet

Jeg er her:)

Ka-ping: gikk jentungen (herregud hvor vanskelig det er å ikke skrive navnet hennes) i barnehagen i dag da?

Skrevet

Hadde ikke greid å holde henne hjemme nei... hehe... i hele går kveld farta hun rundt på stua med dokkevogna som om ingenting skulle ha skjedd... med blod i håret og diger bandasje i hodet :) Hun sov som en stein i hele natt, og det var ikke aktuelt med noe annet enn en vanlig barnehagedag nei! Jeg tok av bandasjen, vaska litt mer blod av håret og satte på en teip. Barnehagepersonalet er så utrolig flotte :) De lovet å ringe hvis hun skulle bli dårlig, men jeg tror det kommer til å gå så fint. Hun har jo ikke antydning til hjernerystelse eller noe.

Skrevet

Så bra:) Hehe, de ER virkelig tøffere enn man skulle tro.

Skrevet

ja de er visst det :) Hun selv er så godt som ferdig med hele episoden. Hvis noen spør, så sier hun "æg har hull i hodet, se! Men det går bra no" :)

Selv må jeg jo innrømme at jeg fremdeles er litt skjelven, det er første gang jeg som mor har måttet ta med jenta mi på legevakta. Og det ER grusomt når det går hull på ens eget barn!

Skrevet

Okei...hva har skjedd med lillesnupp???? *Blåserlittpåselvomhunerheltfinigjenogharreistibarnehagen*

Jeg har jo ikke rukket å henge her inne siden man måtte stormsikre hagemøbler og lignende i går pga meldte 40 cm her i trøndelag...

Og i motsetning til 90% av værvarslene hittill i år, så tror jeg de hadde rett om denne! Det flotte epletreet vårt som har holdt ut 60 vintre tok natta i natt...... Ligger som en trist påminnelse om at man ikke klarer alle bører, bestandig:(

Kjenner jeg er litt sinna nesten jeg altså.... liker ikke kaldt, vind og bløtt sammen...og det er det det er nå!

Jaja, jeg får trøste meg med at jeg faktisk fikk inn sommermøblene, og det ikke en dag for seint!

Håper alle jentene her inne får en fin start på helga! Jeg skal gjøre meg klar til noen timer med jobb.

Skrevet

Da er det på tide å komme seg i dusjen - skal på besøk til ei venninne og gullet hennes på 3 mnd :o) Etterpå skal jeg og samboern ut på litt shopping!! Tjohoo!! I går shoppet vi bilstol, og i dag må vi handle lampe og litt div til det som skal bli barnerom. Gøy å shoppe :o)

Samboeren har nattevaktshelg (altså jobber han natt til lørdag, søndag og mandag), så her blir det nok en særdeles stille kveld/helg - må vel bimme litt :o)

Håper bekkenet ditt er litt bedre ka-ping, ta godt vare på deg selv nå - ta det med ro i helgen!!

Ha en finfin helg alle twilight-jenter :o)

Skrevet

stakkar epletreet :(

Skrevet

Du får trøste deg med en god, varm kopp kakao:))

Skrevet

God morgen, god morgen! Her har vi endelig kommet i gang, etter mye om og men... Sovna av i morgest, så ble litt dårlig start på dagen. Guttungen 3 år idag! Stor gutt- hurra! Veldig opptatt av om mamma hadde bakt kake til å ha med i bhg.... og det hadde hun!:-)

30-40 cm nysnø gjorde at bussen min kjørte FØR(!) rute idag, så den rakk jeg ikke, neste kom seint ETTER oppsatt tid selvfølgelig. Har endelig kommet igang på jobb nå da, til overlessa pult etter en dag borte! Hvordan skal det bli når jeg skal ha permisjon lurer jeg på...

Skrevet

Gratulerer med dagen til den stolte poden:)

Skrevet

Hei jenter! :)

Årets første snø er kommet! Det er alltid noe spesielt med den synes jeg, måtte løpe opp og titte ut vinduet da vimsemannen sa det var kommet snø :)

Er formen deres bra? Jeg har en merkelig slags vondt i magen jeg, men siden jeg har null peil så vet jeg ikke om det er magevondt eller om noe skjer, og det irriterer meg litt, kontrollfriken som jeg er ;) Jeg har iallefall fått litt mer vann i kroppen, ikke bare i føttene lengre. Lårene har jo vært lenge rett i skoene, nå er det vel snart bare en stor klump av meg :/

Skrevet

Oi. Spennende:) Ikke det med vannet i kroppen, men magesmertene. Hmm, ikke at jeg vet så mye mer siden jeg selv er førstegangs, men så lenge de ikke er stabile så kan det ennå gå laaang tid.

Skrevet

spennende, spennende! Jeg må nesten forte meg å sende gaven til Bompi... hehe... :)

Skrevet

Hehe. Får jeg henge meg på?:)

Skrevet

Takk, takk! Du holdt deg våken mens du kjørte for å hente din bedre halvdel i går?

Skrevet

Ja, jeg men fy f... jeg var trøtt. Jeg kjørte sakte og forsiktig:)

Skrevet

Hvor er dere alle sammen??

Skrevet

Ja, spennende med disse magegreiene ja - men er helt sikkert ingenting. Jeg er nå iallefall klar! ;)

Skrevet

Kanskje de har tatt helg....? Hadde vært godt, men det får bli neste fredag for min del...

Skrevet

Jeg har tatt helg. Er derfor jeg har mulighet til å sitte lenger enn 20 minutter på nett om gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...