Gå til innhold

legging igjen... sukk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil BARE sove på magen. Og KUN i sengen vår... hva gjør jeg. Han er bare 7 uker, stresser ikke ennå, men hvor gamle var dere når det ble mer orden på saker og ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lot mini sove på magen. Han klarte absolutt ikke å sove i andre stillinger. Han sov i babykurv (mindre enn seng) til han var 2mnd, da begynte vi gradvis tilvenning til senga.

Hva med vognbagen, vil han sove i den? Du kan prøve å sette den oppi senga hans.

Og putt en godt brukt nattskjorte el med masse herlig mammalukt oppi senga.

Odin godtok å sove på ryggen da han var 4mnd.

Skrevet

:)

Joda, han har sovet i vognbagen, men han er en stor gutt, var 5 kg og 55 lang da han ble født, så jeg tok den bort for jeg synes den så så trang ut, men tror jeg skal ta den fram igjen gitt. Tror det er varmen fra meg han liker, for tskjorte med mammalukt funker heller ikke. Det å sovne med munnen på puppen, dog ikke i munnen, ser ut til å være toppers, hehe

Får vel bare jobbe med det, men det slitsomme er at man går å hører om han puster hvert 3 minutt vet du, man blir jo redd alle advarslene om å sove på magen...

Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

Han er tydeligvis veeeldig glad i den snille mammaen sin med de gode puppene =D

Jeg har tenkt slik at dersom jeg eliminerer flest mulig krybbedødsfaktorer, er risikoen utrolig liten for at noe skal skje i forbindelse med mageleie. Men jeg forstår frykten din.

Ha vinduet åpent og unngå koseklut eller bamse rundt hodet.

Jeg vet ikke hvor mye disse pustemonitorene koster, men det kan jo være en grei investering for å selv klare å sove godt.

En fin dag til dere også!

Skrevet

hehe, har bestil meg en sånn pustemonitorgreis nå, 1800 spenn, dyrt men hva gjør man ikke for sjelefred!

Lev vel!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...