Denise:-) Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Er så usikker på om jeg lekker fostervann. kjenner liksom ut som det pipler litt ut, det er ikke så mye at det drypper, så derfor er jeg så usikker... Kan det bare være utflod eller..? er 29 uker på vei, noen som har peiling?
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Ring føden og spør. Jeg opplevde det samme i går, ble litt bekymret så jeg ringte føden,di ville ha meg inn til en sjekk. Jeg fikk en grundig undersøkelse og heldigvis var det ikke fostervann som hadde lekket. Du kan få ganske vannaktig utflod.
Denise:-) Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 ja, det er det jeg også har hørt. Kanskje jeg skal drøye det litt å se, dersom det ikke gir seg så ringer jeg føden
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg opplever det samme, og har hatt det slik i store deler av svangerskapet. Er 99% sikker på at det hos meg er tynn vannaktig utflod. Da vannet gikk når jeg fikk førstemann piplet det bare ut LITT og LITT, men var likevel ikke i tvil om at det var fostervann... Men om du føler deg usikker, så er det jo ikke farlig å ringe føden. Der er de alltid hyggelige!
snart mamma igjen! Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg opplevde det samme i mitt förste svangerskap, og jeg var kjempe usikker på om det var fostervann eller om det bare var mye slim. Jeg gikk nesten hele dagen og kjente etter, för jeg konstaterte at det bare måtte väre fostervann. Og det var det tydligvis også! Nå vet jeg forskjellen, om det skjer igjen! Fostervann er som en helt blank vannaktig väske, og kan lukte litt sött. Slim er litt segere i konsistensen og det kommer mye på en gang, men ikke hele tiden, som med fostervann. Ta på deg bind eller truseinlegg og gå litt med det, og om det er vått som at du skulle ha tisset på deg, så er det Fostervann. Og det rinner ganske kontinuerlig hele tiden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå