Gå til innhold

GI MEG EN KIWIIIIIII

ceso

Anbefalte innlegg

Skrevet

hællemåne...

går ikke an...

her går jeg rundt og kan nesten rane en butikk for en kiwi eller tolv!!!

hva er det med meg og frukt??

da jeg gikk med førstemann skulle jeg ha en honningmelon hver dag og ikke fra hvilken som helst butikk heller!!

tilogmed det var spesielt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jordmor og akupunktør sa idag at kiwi var noe av det beste jeg kunne spise til frokost som gravid!

Jeg har nå som sist gang litt treg mage i noen uker, og hun sa at kiwi på fastende mage var helt topp!1 + at den er stapp full av c-vitaminer og bra for huden ;-)

Spis ivei og kos deg!!! (det går nedpå noen hver dag her og skal jeg si..)

Skrevet

*gi kiwi til* Don't hurt me! *skjelveiknærne*:P Hehe:P

Skrevet

hallo!!!!! jeg bare må ha kiwi jeg å.... men syns d er litt dyrt.. 5 kr for den lille frukten liksom... men d er verdt d.. nam nam.. synd at jeg ikke tåler d så bra... må ta en pause etter 2 å så vente litt... drømmen er å srelle å kutte opp kanskje 5-6 kiwi å spse de me gaffel...... er snart i 5. måned jeg.. lykke til!!!! :-)

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Kanskje dere har c-vitamin mangel he he :) og at det er derfor dere bare måååå ha kiwi.Det er jo veldig godt da.

Skrevet

Ja kiwi er kjempe godt, det og stangselleri har jeg fått dilla på!!

Skrevet

jeg hadde dilla på kiwi med første mann, var helt sår i munnen.ble litt mye.nå er jeg gravid igjen og det smaker pyton!

• 1 år senere...
Skrevet

Åh jeg elsker kiwi om dagen. jeg bare mååå ha det. Kan gå med en kurv om dagen hehe. Heldigvis er billige for tiden. Iblandt koster de jo 5 kr/stk!

• 2 uker senere...
Skrevet

Artig å se at det er flere enn meg som løper ned butikken for å få kiwi! Spiser det hele tiden, døgnet rundt! KIWI!

Skrevet

Det er nesten litt freaky.. Jeg har dilla på Kiwi jeg og.. Hva kan det komme av? Trenger vi veldig C vitaminer eller noe? :/ Jeg spiste sikkert en kurv med 12 stk på 2 dager.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...