Gå til innhold

Hva skjer med bim-treff 1. nov???

Anbefalte innlegg

Hei igjen jenter.

-Lurer litt på hva vi skal gjøre med treffet den 1. nov?? Hvem vet med sikkerhet at de kommer??

-Jeg har ingen garanti, men er ikke jr ute, så kommer jeg. Ingrid og Monica er vel og usikre ang. barnepass. Lenemor, Annemor36 og 37, spent og gla` novembermamma og Veslejinta vet jeg ikke...

Dere har sikkert hørt at Kommende mamms(ny- meg og magen) ligger på Ullevål, så hun kommer helt sikkert ikke.. Hun har fått lungemodningssprøyte, så får vi bare se hva som skjer.. -Tenker på deg, og krysser alt vi har!!!

- Hvis noen har en anna dag som passer bedre for treff, så kan vi bare gjøre det om:-). Dette blir nok mitt siste bim-treff(Hvis jeg rekker det da ... hehe)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6849551-hva-skjer-med-bim-treff-1-nov/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

ja dette var ikke lett.. men hva med et lunsj treff istedenfor middag neste uke da? da har iallefall jeg mulighet til å komme:) men ikke sikkert det passer for de andre. Det begynner å nærme seg fødsel for fler nå, litt rart å tenke på og veldig spennende!!

Hei Lene er fødeklar

Håper alt går bra med Kommende mamms(ny- meg og magen)!

Jeg har enda ikke fått deltatt på BIM treff, men hvis jeg ikke føder før onsdag 1. nov. har jeg igjen tenkt å prøve. Lunsjtreff passer like bra som middagstreff for meg. Du kan bare bestemme for meg!

Onsdager passer dårligst for meg, både lunsj og middag. Men blir det onsdag prøver jeg jo å få barnevakt så jeg kan komme.

Vet at mamma er borte og ikke kan være barnevakt på onsdag, men hvis det ikke blir flyttet så forsøker jeg videre med å få barnevakt.

Tenker masse på "meg og magen". Vet hvordan det er, var jo selv innlagt i uke 25/26 og hun er kanskje ikke så langt på vei en gang? Og Noah er født i uke 32. Ikke bare bare det heller. Håper alt går bra og at Emma holder seg inne så lenge så mulig.

Annonse

Hallo på dere!!!

Takk for alle koselige meldinger jeg fikk på sykehuset..

Nå er jeg hjemme igjen, og lille Emma er der hun skal være - i magen!

Det har vært noen tragiske dager for meg, jeg må innrømme at jeg aldri i livet har vært så bekymret og redd. Jeg elsker jenta mi i magen allerede, og hun betyr sååå mye for meg, så tanken på å miste henne eller at hun skulle bli født nå og være kanskje funksjonshemmet resten av livet..altså, det er ikke slik hun hadde fortjent det. Men allefall...

Natt til onsdag hadde jeg noe som kjentes som mensmurringer, de var ikke så veldig vonde, så jeg tenkte ikke over det så mye. Onsdag morgen våknet jeg med blødning. Det er det som gjorde at jeg ringte føden og de ba meg komme med en gang.

Der ble jeg undersøkt og det ble sagt at mensmurringene mine var rier. Jeg måtte slappe av i sykehussenga og ta det med ro.. det gjorde jeg... Men i løpet av natta, ( natt til torsdag) ble riene sterkere, det var murringer under magen og i ryggen og jeg sovnet ikke før kl 05. Jeg fikk smertestillende.

Våknet igjen av smertene kl 08, og de ba meg om å skrive ned når jeg fikk vondt. Riene kom hvert 10 min, og varte i ca 1 min hver gang. De satt på meg sånn belte som registrerte riene og fosterlyden, jeg hadde den på i 5 min. Plutselig var det 2 leger, og 3 jordmødre rundt meg. De sa at fødselen var i gang og jeg ble sendt til Ullevål på blålys. Må si at jeg var redd. Jeg fikk en lungemodningssprøyte først på gjøvik, og drypp som ville stoppe, eller allefall utsette fødselen, slik at sprøyten fikk tid til å virke. På Ullevål fikk jeg en ny lungemodningssprøyte og fikk drypp jeg måtte ligge med i 48timer.

Heldigvis funket dryppet bra og riene ble stoppet. Lille Emma er i magen og har det bra... Jeg må ta det med ro resten av svangerskapet. Er i uke 26+4 idag... Så det er nok godt at hun er i magen en stundt til ja!

ville bare si takk til Kjæresten min også som var med meg og holdte meg i hånda heletiden. Uten han, hadde jeg ikke klart det like bra.

Elsker deg Olav.

Så, hvordan blir det med det treffet da? Jeg vil gjerne være med! :)

Det var godt å se at alt er bra! Tenkt masse masse på dere og holdt pusten hver gang jeg har sett det har kommet melding fra deg på mobilen! Nå må du stelle pent med deg og magen... Emma må nyte tilværelsen der inne en stund til får vi håpe!

Jeg blir med på treff hvis det er middag, lunsj blir litt vanskeligere siden jeg jobber! Så ser hva det blir til, men hvis det blir middag og noen skal reservere bord så er jeg med :-) Nå tror jeg magen min begynner å synes litt også! Slik at andre enn meg og kjæresten min kan se det også! :-)

Godt å se du er hjemme igjen:)

-Har tenkt mye på deg, men du har jo beroliget meg med at det gikk bra, så da er jeg bare letta!! Nå er det jeg som har endel murringer,bare hååååper at det kan utvikle seg til noe mer:)

Jeg fikk sms av Ingrid i dag,og hun lurer på om vi kan ta et lunsjtreff istedet. Jeg tror jeg blir med på det, da energien min er heller laber om kvelden. Men dere som skal fortsette disse bim treffene kan jo også ta et middagstreff da, hvis det passer bedre for dere. Håper det kommer mange nye mager på de treffene.(Er endel av oss som blir borte nå i nov...) Jeg håper jeg får med meg et siste treff:). MEN vi møtes jo med vogner ganske snart da håper jeg:) Gleder meg til å møte Heidi igjen også:)

-ALTSÅ, VI BLE ENIGE OM ET LUNSJTREFF PÅ KAFFKA, TIRSDAG KL 12.00. Håper å se endel der også. Jeg og Ingrid kommer iallefall, også må jeg bare stå over middagen denne gangen:( Takk for alle fine treff jenter, har vært kjempe koselig... Og vi treffes jo igjen da:)

-Klem

Da har vi 2 treff da...

Jeg skal bli med bare på middagstreffet jeg... Ser ut av vi blir litt delt, med store og små mager.. hehe.. :)

Ville ønske deg *lene er fødeklar* masse lykketil! Nå er du så nært målet, håper du får en fin fødselsopplevelse. Også må vi selvfølgelig møtes med vognene etterhvert...

og takk til alle andre og.. for fine, mettende og morsomme treff!! :)))

Takk, takk..

-Nå er jeg klar som ett egg:) Håper han har tenkt å se dagens lys snart....

-Nå må du samle sammen alle de litt mindre magene, og så må dere få det like koselig som vi har hatt det.. Du er ikke mange ukene etter da!!! Går så altfor fort atte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...