Gå til innhold

Tante, tante hva driver du med???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du leker gjemsel med meg bør du innfinne deg her pronto!! Jeg gidder ikke dette tullet ditt lengre. Har du tenkt å komme denne pp, så kom NÅ!!

Kan ikke huske sist jeg gikk 2 dager over ikm, må være et år siden hvertfall. Så jeg lever forsatt i håpet, men føler meg ikke veldig gravid. Ingen symptomer som er verdt å nevne hvertfall.

Ha en strålende dag jenter og kos dere allmass i helgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uha da, bente69 - det er jo utrolig spennende, men kan skjønne at du er nok så frustrert! Jeg håper og krysser fingrer for at tanten din har et velbegrunnet og naturlig fravær. Har du sjekket om hun kanskje har sendt inn søknad om 9 måneders permisjon? Da vil jeg anbefale deg å godkjenne denne straks :-)

Du må holde oss oppdatert, da!

Skrevet

Spennende, spennende. La oss håpe hun holder seg laaaaang unna deg de neste 9 måneder.

Skrevet

Den tanta di har forhåpentligvis ingen planer om å komme tilbake på en god stund!!

Hvordan hadde du det sist da, ang. symptomer første tiden?

XXX fingrene for at tanta holder avstand, og for at det snart dukker opp en positiv test!

God helg til deg også :o)

Skrevet

Hei Bente!

Krysser fingrene for at den hersens tanta har reist på jordomseiling, og ikke har til hensikt å returnere før om minst 9 måneder!

Du har ikke tenkt å ta en ny test?

Ønsker deg en fortsatt fin dag! ;-)

Skrevet

Ingen tante enda?

Du har jammen spennende dager nå Bente :)

Håper du får ei koselig helg,og at en positiv test kan gjøre helga deres fullkommen..Tvi-tvi !

Skrevet

Dette høres så lovende ut, og jeg har lest mange "fra virkeligheten"-historier om hvordan man var gravid den måneden man ikke følte seg gravid, så det så! Hvor lenge klarer du å vente før neste test?

Krysser fingre og tær for deg, Bente. Håper det er din tur nå! :-)

Skrevet

Hællæ igjen:)

*Hurra* Fortsatt har ikke tanta vist seg:) Dette er nesten litt for spennende. Har planer om å teste søndag eller mandag for dere som lurer. Har jo ikke glemt nedturen tirsdag når testen var negativ.

Nå i kveld skal jeg møte jentene jeg gikk på svangerskapskurs med. Syns det er kjempe kos at vi fortsatt har kontakt ( 1. gang pr. mnd). Vi klikka liksom så bra hele gjengen selv det er 11 års forskjell mellom den yngste og meg. Gleder meg til å møte jentene i kveld:)

Skal reise å besøke svigermor og noen venner fra lørdag til søndag kveld, sånn at dere ikke tror jeg har forsvunnet om dere ikke ser meg.

Syns det er kjempe kos at dere er nesten like spent som meg, dere er helt superdupere alle sammen. Alle disse pp hadde ikke blitt de samme uten dere. Tusen takk hver og en av dere:)

Skrevet

Så spennande, Bente! Eg unner deg inderleg å vera gravid nå. Eg går heller aldri over tida. Du har jo grunn til å håpe nå, meiner eg. Ha ei strålande helg! Og la oss høyre korleis det går sundagen, om tanta framleis er borte vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...