Gå til innhold

UKE 10 - endelig :)


Phobia

Anbefalte innlegg

Herlig å se at det står "du går nå i din 10. svangerskapsuke....."

Håper virkelig bare at alt er i den skjønneste orden med babyen nå da !

Vi skal fortelle det til de nærmeste i helgen - jeg gleder meg til det:)

 

Skulle ønsket at jeg hadde fått tid til tidlig ul FØR helgen, men får visst ikke tid før neste uke..(var i uke 10 når det ble oppdaget MA sist)

Men nå MÅ vi si det - så kryss alle finger for oss er dere snille jenter !

 

På forhånd tusen takk :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

 

Krysser alle fingrene for deg, det går nok bra.Det blir spennende å fortelle det :) Gleder meg til det jeg også men er bare i uke 5 enda...:)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! I dag går jeg over i 11 uke, herlig å se at 1 trimester nærmer seg slutten ja :) Jeg går også og lurer på om det er noe liv der inne. Spennende og skremmende på en gang! Vi har fortalt det til de aller fleste allerede, og det var veldig koselig. Så gled deg! Går helt sikkert bra denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tidlig UL ja, - jeg ble lovet det i og med at jeg går i et såkalt risikosvangerskap. Men jeg fikk ikke time før 20.nov!!! og da er jeg i min 13.uke. -Altfor sent om jeg hadde villet gjort noe med situasjonen. ( Noe jeg ikke har tenkt altså men likevel). Trodde en tidlig UL skjedde før uke 10 jeg. Er 8+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ er det mulig ?????????

Ja det er jo ikke akkurat tidlig med uke 13.....

Nei vi ønsker og tror selvsagt at alt er i orden, men jeg mener når man blir lovet tidlig ul, så er det jo som oftest en grunn. Det er jo litt psyke også som spiller inn her da....

 

Blir spennende å se hvor "tidlig" ul jeg får da....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har du vurdert å bestille time privat da?

Eller har du kanskje gjort det?

Ville bare nevne flere jeg kjenner som har tatt tidlig UL og det vil si mellom uke 6 og 13 (innvendig selvfølgelig)

De har bestillt time og fått time fort privat, Oslo City legesenter -

og vært veldig fornøyd med legene der.

 

Ville bare tipse deg jeg - men det spørs jo hvor du bor i landet om

hvor mange muligheter du har privat.

 

Synes du fikk sen time jeg ;-)

 

Lykke til

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i sør-trøndelag så Oslo er litt langt unna, men likevel takk! i mine to første svangerskap fikk jeg UL i uke 7 ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen ekstra kostnader med tidlig ul....? også en ting til.... hva er MA? SA har jeg skjønt, men hva står M'en for? er litt grønn på alt dette med svangerskap :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være en liste på forkortelser inne på BliGravid. Ma er også en slags abort, etter hva jeg husker. Tror embryoet bare dør inni livmoren, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner min 10.uke imorgen, er 9+0 idag. Men negative meg tenker enda at det er lenge til jeg går over i 13.uke og 1. tri er ferdig, 3 uker til... Gleder meg så sinnsykt til det, klarer ikke helt å slappe av og tro på at jeg virkelig skal bli mamma i juni før 1.tri er ferdig... Men tida går da sakte men sikkert fremover, får prøve å tenke på noe annet så lenge da..øhh, ikke lett..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sunny

Da er du en dag lenger enn meg. Jeg er 8+6 i dag og 9+0 i mårra.Tida går fort, bare man har noe å henge fingrene i. Selv så er jeg syk nå, og vet ikke om jeg klarer å karre meg til legen engang i mårra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...