Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Har en datter på 7 mnd, og i den siste tiden har det hver morgen luktet skikkelig vondt når jeg tar av bleia. Har en gutt som er akkurat like gammel og han lukter det ingenting av. Jeg må vaske hun godt med vann og såpe så går lukten bort og kommer igjen morgenen etter. Er ikke noe problem for vasker de begge med en morgenvask, men bare lurer på om det skal være sånn?På jenter...?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Har hørt at gutter lukter bedre enn jenter.....hehe Neida, men er det muligheter for at hun kan ha UVI eller noe ?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Ja tror du det???? Hm. Noen andre med jenter som det lukter vondt av? Lukter skikkelig da jeg tar av bleia...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Hvis dere har jenter som det ikke lukter vondt av som er like gamel : let me know det og a.. Nå ble jeg bekymret!
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg og synes det lukter litt vondt av tisset til tuppa mi...hun er 5mnd..vet ikke hvor ille det må være da..da hun var mindre hadde hun uvi,men da merket jeg ingen vond lukt,det var bare tilfeldig at vi fant det ut,da det var et par bloddråper i bleien..men det hadde nok ingenting med uvi å gjøre da.mer hormonelt tror jeg...kan jo ta en tisseprøve å sende inn til legen,for sikkerhets skyld..
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Det er ikke bleia da? Kjøpte en stund libero stretch to fit økonomipakke på rema. Den måtte jeg bare slutte med siden urinen stinket i den bleia. Prøv å bytte merke! Ellers kan det kanskje hjelpe med mer drikke? Gi mer vann hvis det lar seg gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå