Gå til innhold

Jeg blør igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en stor blødning natt til Tirsdag, og på Tirsdagen, men legen fant ikke ut noe på UL, og babyens hjerte tikker å gikke.

Men nå har jeg begynt å blø igjen, og orker ikke mer av det jævla sykehuset her, ingen kan gi meg svar på noe,er slikt som skjer,kan ikke gjøre noe før i uke 24 uansett (dette fikk jeg slengt i ansikte da jeg var å målte livmorhalsen som er for kort) og masse annet dritt, har vært på 4 UL til nå, og er 14 uker og noen dager på vei.

Skal til jordmoren nå,har time der idag kl.10.00 så skal jeg til manuell teraput etterpå,så på skolen, om jeg får lov av jordmoren,fikk ikke lov å gjøre noe enn å ligge på sofaen på tirsdagen,men det var jordmoren som sa det da jeg snakket med henne etter at jeg hadde vært på UL.

Føler at jeg syter så, men er mye blod det er snakk om,mer enn en normalt mens, og jeg hadde det akkurat likedan med lillegutt,men det var pga. morkaka dekke åpningen,men fikk hvertfall et svar,nå vet jeg ingenting,er jo sånt som skjer ,sier legen,selv om jeg blødde da jeg var der,og det er mye blod.

Sluttet å blød på tirsdagskveld,og har begynt nå igjen,og er friskt blod,ikke mørkt,så skal høre med jordmoren hva jeg skal gjøre.

Er så lei av å ALDRI få et ordentlig svar!!!

Sorry,det syte innlegge mitt,men jeg har en MA i uke 18 med tvillinger bak meg,og lillegutt kom i uke 35,så jeg er livredd for at noe skal skje nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff...

vet ikke hva jeg skal si jeg...

bødde da jeg venter datteren min, men ikke så mye tror jeg... fylte vel et bind om dagen omtrent vel og fikk beskjed om at det var normalt. noen blør og andre ikke... mamma hadde full mens da hun gikk med meg i 5 måneder, så jeg vet ikke...

føler du deg ikke bra og eller er redd så må du bare stå på kravene dine og si at du går ikke derfra før du har fått svar. legene burde være litt nøye med deg på grunn at det som har skjedd før...

Skrevet

Jeg har selv hatt en blødning,krevde å få en sjekk hos legn + at jeg sa at jeg SKAL på poliklinikken for å sjekke at alt var bra. Fikk gjennomslag jeg ja. Nede på poliklinikken fikk jeg direkte nr hvis dette skjedde igjen, stå på kravan så får du hjelp......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...