Gå til innhold

Takk for i går 30+ førstegangs jenter!

Sanasol har 2 herlige jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, takk for igår! Det var kjempehyggelig, og jeg kommer gjerne neste gang også!

Jeg prøvde å finne den morsomme siden hvor man kan se hvor mye magen vokser på babyverden.no, men fant den ikke? Er det noen som vet hvor jeg finner den?

Ha en fin helg allesammen!

Annonse

Gjeeesp, god morgen jenter! Sov visst litt lenge i dag jeg;)

Tusen takk for et kjempehyggelig treff. Utrolig godt og lett å prate med dere, merker at det setter en liten ekstra piff på dagen. Gleder meg allerede til neste gang.

Jeg fikk gått inn og sett på "se magen vokser" linken, kjempe artig! Gubbens første kommentar "Se puppa vokser også". Mannfolk!:)

Lykkebarn: God tur! Tenkte på deg da jeg så ut vinduet akkurta, det er i hvertfall vindstille og opphold. Får håpe det holder seg sånn.

Sanasol: Hvilken vogn var det du hadde kjøpt. Tenkte jeg skulle snuse litt i butikker i dag hvis jeg får tid.

Sees om ikke altforlenge da:)

Ja, den som kan sove lenge du ;-)

Jeg kjøpte Simo kombi, de har den sikkert overalt men vi kjøpte på Barnas Hus. Fin vogn, har satt en bamse oppi som ser rimelig fornøyd ut :-)

Hehe jeg så ikke at puppa vokste før jeg så på den nå. Der har vi forskjellen på mannfolk og meg ;-)

Hehe, da skal jeg følge bamserådet og dra ut og ta en kikk:)

Gubben er litt skeptisk til kombi-vogn. Han mener at jeg får bestemme dypvogn og så skal han få bestemme sportsvogn. Jeg tror han er av den formening at han ikke trenger å trille før det blir sommer og skal ha en skikkelig fancy sportsvogn til pjokken....... :) Han får tro det enn så lenge til jeg har bestemt meg ;)

Ha en fin helg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...