Gå til innhold

mindre spark...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som begynner å kjenne mindre spark?

Er 35+2 i dag,og de siste 3 dagene har det vert mye mindre spark en tidligere-virker som det er trangt der inni nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...ja mindre spark her også.. Er bevegelser der inne, men har vært mye mindre de to siste døgna her også. Er stadig på nippet til å ringe jordmor, men så kjenner jeg bevegelser igjen.

Tror hun har snudd seg, for nå kjenner jeg hikken hennes et annet sted en jeg vanligvis gjør. Sikkert satt seg med rumpa ned

Skrevet

jotakk.. bekymret i perioder og lurer på å ringe sykehuset... men så er det noen spark der igjen.. så mammsen blir beroliget da:o) så er sikkert begynt å bli noe liten plass der..

men er liksom vant til spark, og nå er det mest bevegelse og at det kommer et bein eller blir hardt (rompa?) som en kul på magen.. så tydlig at det har endret seg litt...

Skrevet

er mindre spark nå ja.. hu har blitt så stor at det begynner å bli trangt.. er i uke 34 + 1 er nok helt normalt nå, men du skal jo kjenne litt liv hver dag...

Skrevet

min sparker også betraktlig mindre nå, og jeg er 32 på vei.

Skrevet

31+5 her... og gutten sparker myyyee.. spes idag, har så vøndt på høyreside, hehe.. men tror jeg kommer til å savne de sparkene når det begynner å bli trangt i magen... O.o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...