melkekua™ Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Nå stiger jeg inn i min 7pp (og det veldig ufrivillig) - holder meg borte fra disse sidene til tr har dratt. Nå er jeg skikkelig nede (
Nutmeg Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 STOR trøsteklem! Ta vare på deg selv i dag, skjem deg bort med mye kos! Lyke tili neste PP; kryser fingre og tær for at det skal klaffe for deg da! Enda en trøsteklem.
attpåklatt!! Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Uff for en start på helgen...lov å være deppings nå... Sender deg mange gode varme klemmer!!!(hvis de ikke blåser vekk i dag) Ønsker deg masse lykke til videre!!!!!!!!!!! *kosemoseoverdose*
**Håper** Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Ååååå, kjære emblamamma. Forstår godt at du er lei deg nå kjære deg. Du hadde jo virkelig fortjent å fått en spire nå. Uff, hvorfor skal det være så urettferdig. Men ikke gi opp nå selv om alt ser mørkt ut. Jeg testa negativt i dag og venter bare på mensen jeg også. Er garantert ikke gravid jeg heller. Det skal visst ikke være så lett. Mange klemmer fra meg som tenker mye på deg.
AniBer Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Uff, det var dumt!! Men en ny pp, en ny mulighet!! Kos deg ekstra i helgen med å ta vare på deg selv!! Lykke til i neste pp ihvertfall!! *trøsteklem*
LizzyG Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Åååå... Det var trist. Og jeg som var helt sikker på at dere hadde fått det til nå. Dere får det til neste gang da:)
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Nei Nei dette var ikke noe morro å lese at du har fått tr på besøk og jeg som hadde håpet på at du hadde en liten spire i magen din.. håper du får en fin helg forde.. da ser jeg deg ikke før du er ferdig med tr da som du skrev.. trøsteklemmer
Anne-B. Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Åh Stor trøsteklem. Vi er flere i samme båt, selv om det ikke er noe trøst.
2søtesmåh Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 *STOOR KLEM* Jeg skjønner deg så godt. Er i min2pp og er drittlei allerede. Du må kose deg med god mat, masse godterier og et godt glass rødvin (hvis du liker det) Tenk på at det kan bli lenge til neste gang....;o) Lykke til iallefall. Nedtelling til neste IKM starter jo plutselig, og da er alt så mye bedre skal du se ) *klem*Klem*
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 Vil sende deg en stor trøsteklem! Håper spiren sitter i neste pp!
Alba44 Skrevet 27. oktober 2006 #11 Skrevet 27. oktober 2006 Ååå nei, emblamamma!!!!!!!! Det var leit å høre......... Håper så at humøret ditt er litt bedre i morgen, og at optimismen din sakte men sikkert er tilbake igjen ) Masse lykkeønskninger for neste pp!!!!! Krysser fingrene for det..xxxxxxxxxxxxxxxxxxx Stor trøsteklem,
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. oktober 2006 #12 Skrevet 27. oktober 2006 åååå...trist....forbanna tanta..... Vent til tanta drar nå...så er d ny giv og nye muligheter!!!! klem
Nela Skrevet 27. oktober 2006 #13 Skrevet 27. oktober 2006 Uff, så trist! Håper du kommer sterkt tilbake når tr har dratt! Sender deg en hel masse enorme og gode trøsteklemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå