2søtesmåh Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Og det var et kryss, men så svakt at jeg er jammen i tvil fortsat..(nesten bare skygge) Men så det både på rett under kjøkkenlampa og på badet (mer dunkelt lys) Tok litt lang tid kanskje. Kontrollstreket kom opp ganske kjapt, men "krysset" /skyggekrysset kom fram først etter 5-8 minutter....... Sukk. Tror jeg bare sier at jeg iKKE er gravid, også venter jeg på TR på mandag. Når jeg tenker etter, Siste p-pille tok jeg søndag. TR kom på Tirsdag....SÅ hadde vi vår første pp og TR kom da på FREDAG (ikke 28 dager, 30 dager...) Kanskje mandag er IKM??? Nei, fyttegrisen dette er til å bli GAAAAAAL av Jeg erklærer meg selv IKKE gravid, alt annet blir bonus ) Lykke til til dere andre ) Venter i spenning på dere også
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Kan du ikke ta en ny test over helgen? Jeg tipper den er mer positiv jeg ) *krysse fingre*
AniBer Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Helt enig med Yaddaline!! Ta en test over helgen og jeg er sikker på at den er positiv!!! Krysser fingre for at det sitter en spire hos deg!! Lykke til! Klems
**Håper** Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Hei abcd123..... Dette høres jo lovende ut for deg da...Du sier jo at du har fått et svakt kryss og det høres ut som du er gravid. Ta en ny test om noen dager. Krysser fingrene for deg. Klem
2søtesmåh Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 Tversoverstreken var skarp som bare det, men den loddrette var svak. ALtså et TYDELIG minustegn, (det som går samme retning som teststreken i lilleruten),men med et SVAAAAAKt tversoverstrek. Skal ikke eventuellt HELE krysset ha samme styrke, eller. Kommer ikke TR så blir det ny test søndag tenker jeg. Klarer ALDRI å vente til mandag nei. Ingen vits i å prøve en gang )
**Håper** Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Den vannrette streken er sterk ja. Også skal det komme den tversoverstreken som skal bli et kryss. Men så lenge det er et svaaaakt kryss så betyr det at den er positiv kjære deg. Jeg tok jo en test i stad og var ikke antydning til et kryss en gang så min var blank negativ. Joda, du har virkelig et håp nå. Dette høres veldig bra ut altså. Så lenge du ser at det blir et svakt kryss, så høres dette lovende ut for deg. Vil tru at du er gravid jeg.
2søtesmåh Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 Det er så bra at dere alle er så positiv, men må si at hadde det ikke vært for disse brystvortene som i varmen er enorm (ikke noe innbildning det nei...STYGGE kan jeg godt si), så hadde jeg 1. ikke testet idag, 2. ikke tatt en sånn test som positiv, men selvsagt tatt en til alikevel.. Om/når TR kommer så bør hun i det minste ta med seg brystvortene, disse vil jeg ikke ha uten grunn ) Vi får vel alle vente i spenning. SÅ lenge ingen test er positiv og ingen TR kommer så må vi leve i usikkerheten alle mann. Sånn er det jo bare.
scubagirl med scubababy Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Krysser fingrene for deg jeg abcd123.. Og venter i spenning på hva jeg leser om deg til mandag.. God helg fra...
2søtesmåh Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 27. oktober 2006 Takk for det scubagirl. Må si jeg er imponert over dere som "holder ut" så lenge. Innen 10pp vil jeg være stengt inne et sted som kun kan låses opp utenfra ) Håper VIRKELIG det klaffer for deg snart, ordner seg alltid for snille jenter vettu. GOD (nervepirrende) HELG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå