Gå til innhold

Trodde jeg skulle få oktober barn.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

men nei da... var på kontroll i går...hadde ul termin 24 oktober og skulle inn for en sjekk at alt sto bra til.... da fikk jeg plutselig ny termin... 3 november... også sier jordmor at jeg måtte bare regne med å gå over tiden og kanskje helt til overtids termin som ble 17 november, siden jeg ikke var veldig moden...modnings prosessen hadde begynt, men hun mente at med 2 cm åpning var det lenge igjen til noe skulle skje... ble skikkelig lei meg jeg....er så utrolig sliten at jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer mere...... noen som har noen gode ord til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*sender en stor trøsteklem mens jeg leter etter gode ord*

Skrevet

Så kjedelig. Du får bare håpe på at jordmor tar feil og at babyen ikke har så god tid med å komme ut.

Skrevet

HUFFF!!!!!!!!!!!!!!!!! Stakkars deg!!!!! Jeg har også termin 24/10 og er nå 3 dager på overtid. Dersom dette hadde hendt meg hadde jeg blitt knust! Men hvordan i all verden kunne du få ny termin så sent??? Det forstår jeg ikke..

Fæle jordmoren!

Men på den andre side så er det nå engang slik at babyen kommer når den er klar og da er det bra den ikke kommer før. (tro meg, vet det er en mager trøst..)

Skrevet

Det hørtes rart ut. Jeg ble innlagt når cervixen min var ca 25mm pga fare for for tidlig fødsel. Nå er cervixen 10mm og lukket, men jordmoren min sa at det ofte var ganske modent når den var så kort. Fått inntrykk av at jeg kan vente når som helst jeg (venter tvillinger da...men lell da gitt). Tror det kan skje rimelig fort jeg....når åpningen først er der. Visste ikke at man kunne få ny termin så nære fødsel. Det må da bli litt feil eller? Lykke til i allefall. Håper den lille blir lei av den lille plassen snart =0)

(har vel hørt man kan gå lenge med åpning.....men å gi deg ny termin....nei...det var rart)

Skrevet

Det hørtes merkelig ut, og jeg hadde aldri godtatt det! Har du snakket med legen din om det? De er jo så superstrenge på det den andre veien, når det er snakk om at det er forskjell mellom den terminen som er beregnet ved ordinær ul, og egen termin så er det ikke snakk om annet enn at det er ul-termin som gjelder. Og når du har begynt å få åpning og alt...

Håper det ordner seg og du føder snart :) Lykke til!!!!

Skrevet

takk jenter.... hjelper med noen ord... nei man kan jo lure... gått med termin 24 oktober siden jeg første gang var på ul, men det hadde visst ikke noe å si....så min nye termin er 3 nov....det er til fredag så ikke lenge til, men det er lenge nok for meg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...