pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei ! og du har ikm i dag, skal du teste deg i dag eller skal du vente?? håper jeg hører fra deg i løpet av dagen klemmer
melkekua™ Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hei! Min ikm var igår, men testedagen skulle være idag........gjett hvem jeg fikk på besøk av igår kveld da.......jeg er så deppa nå! Nå stiger jeg høyst ufrivillig inn i 7pp ( Håper det går bedre med deg ) Jeg kommer nok til å holde meg borte fra disse sidene til tr har reist igjen. Klem
pandabjørn Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 NEI dette er så urettferdig vi som prøver å bli gravide må prøve mange mnd, og de som bare hopper av i svingen blir gravide med en gang hrmf dårlig gjort at tr kom på besøk til deg i går (((( hvor lenge har du tr av gangen? sånn at jeg vet jeg kan se etter deg her igjen jeg har ikm til torsdag så håper du er her da ) trøsteklem
melkekua™ Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Tr pleier å være på besøk ca 6 dager....7 dager hvis hun vil lage skikkelig bråk! Men føler meg faktisk mye bedre i humøret, er bare der og da jeg føler at alt raser sammen. Og så fikk jeg litt annet å tenke på når jeg var på jobb idag, mye som skjer på jobben som gjør at jeg ikke kan tenke på den ekle tanta hele tiden. Den møkkatanta skal ikke knekke meg, så jeg kommer nok til å komme hit igjen raskere enn du aner ;o) Skal følge spent med om du får en spire neste uke )
pandabjørn Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 heisann! nå ble jeg glad at du var innom her igjen.....jeg hadde nok savnet deg veldig om du hadde blitt borte i 6-7 dager håper du har hatt en fin helg nå holder sambo på å lage pizza nam nam...... vi snakkes klem
melkekua™ Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Nå er jeg her tilbake for fullt, tr er på vei til å dra igjen! Endelig! Nå kan vi snart begynne prøvingen denne pp. Og nå ser det ut som syklusen har stabilisert seg også, den ligger nå på ca 30 dager....har svinget litt fra 27 dager til 32 de siste mnd...men nå har den funnet seg til rette, og det tar jeg som et godt tegn....det må bety (velger å tro det) at det kanskje vil sitte en spire litt lettere denne gangen....hehe...hva man ikke håper på ;o) Nam nam pizza er så godt, spesielt hjemmelaga! Gubben laga pizza igår, den var såååå god! Idag ble det litt rester fra den og litt grøt. Pizza til gubben og grøt til meg. Kos dere masse )
pandabjørn Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 Satt å regnet på når ikm er enten er det til torsdag eller lørdag ! torsdag da er det 30 dager siden sist mens og lørdag 32 dager de to siste gangene har det vært 30 dager (men så husker jeg ikke om jeg spottet i 2 dager før ordentlig mens kom da grrr) så hvis ikke tr kommer denne uka eller helga så tester jeg neste mandag vi skal til svigers til lørdag og blir der til søndag de bor i Hamar..kan jo ikke teste der søndag morra hehe...får vente mandag morra da vi er alene...eller skal jeg kanskje teste til fredag hmmm så vi kanskje har noe å fortelle når vi kommer på besøk lørdag det var lurt... håper det sitter en spire hos deg neste pp......og at jeg ikke får tr denne uka...
melkekua™ Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 Heihei!! Så spennende da! Skal krysse fingre og tær for at det sitter en spire for deg. Kanskje greit å teste til fredag...jeg hadde ikke klart å holde meg til mandag...hehe..men en annen del av meg hadde nok ventet til mandag alikevel, for da er det større sjanser for at den blir ordentlig positiv dersom den er positiv. Uansett så er det nervepirrende!!! Hadde vært morro å gitt de oppe på Hamar en god nyhet ) Imorgen skal jeg avspasere hele dagen fra jobb, skal besøke en venninne som har termin idag....lurer på hvordan den magen ser ut! Har ikke sett henne på en stund. Så håper den lille prinsessa inne i magen holder seg inne litt til! Hehe....men skjønner at moren vil ha den baby'n ut nåååååå!!! Gleder meg masse! Gjett hvem som kommer til å bli mer babysjuk da? Klemklem
pandabjørn Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2006 heisann håper du får en fin dag hos venninna di i morra.. min kjære har blitt sykmeldt til neste tirsdag han har beinhinnebetenelse og har vondt for å gå i dag har jeg vært ute å kjøpt stol til gutten min, slik at han kan sitte ved kjøkkenbordet sammen med oss når vi spiser middag... + at jeg var på Bohus å bestilte Pluto skriverbord i kirsebærfarget treverk den er bare rålekker..får den kanskje til tors-fre.. vi har fremskyvet møte med Norema til torsdag skal dit kl 10 i steden for 16..+ etter møte skal vi i banken å skrive under på lånet min samboer skal ta etter vi har signert kjøpekontrakten..måtte bare ut med 10% av kjøpesummen så det er jo ikke alverden.. mandag skal vi i møte med prosjektledern for å snakke om hvordan vi vil ha det i nyhuset gleder oss kjempe masse til de begynner om noen uker... huff jeg har lyst å teste i morra tidlig (ons) får høre med samboer om jeg skal gjøre det eller ikke...har to CB digital liggende på badet... blir gal å vente til fredag hehe.. kos og klem
pandabjørn Skrevet 1. november 2006 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2006 jeg klarte å ikke teste i morres får vente til fredag tenker jeg ) sambo ville vente så da gjorde jeg det
melkekua™ Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Heihei ;o) Jeg hadde en superfin dag hos venninna mi, var godt å se henne igjen! Dere har det bissi om dagen skjønner jeg! ) Men skjønner det godt, det er jo mye som skal ordnes! Kjempespennende å følge med videre! Lurt å vente til fredagen med testing ) Da er det større sjanser for at den viser pos hvis du er gravid! Skal sende mange gode og positive tanker for at det sitter en spire for deg. Vet hvordan det er å ha nedtelling til testing, ja, man blir gaaaaaaaaaaal!! Klemklem
melkekua™ Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Dytter denne opp! Ser også at den jævla tanta kom på besøk! F*** hun var jo ikke invitert engang! Håper du føler deg bedre imorgen! Du får kose deg med noe godt idag, skjemme deg bort litt! Stor trøsteklem fra meg
melkekua™ Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Hei vennen! Renger med at du har tatt deg helgefri fra bim - kanskje like greit nå som den ekle tanta er på besøk ( Ønkser deg i alle fall en fortsatt god søndag! Stoooor klem.
pandabjørn Skrevet 5. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 5. november 2006 vi har vært i Hamar fra i går til i dag vi var hos svigers...kom hjem kl 19.00 i kveld...tanta er på vei hjem igjen tror jeg og nå vil jeg ikke se noe til tanta før om 1 år hehe. i morra skal vi i banken og så på møte med prospektledern...men før vi skal det så må vi kjøpe oss en ny pc skjerm en flatskjerm kjøpe nytt pc bord (pluto) ¨på fredag og fikk satt den sammen nå i kveld, men så ser vi at skjermen er alt for stor !! sitter jo oppi skjermen når jeg skriver ikkkk.... tror det blir tidlig kveld i dag er trøtt å sliten etter 3 timers kjøretur..håper du har hatt en fin helg hei så lenge... stor klem tilbake
xnjil Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 hei mas@nder skal teste på mandag , har ikm torsdag.kris fingrene for deg om meg ,lykke til
kirsty*2barnsmamma Skrevet 5. november 2006 #17 Skrevet 5. november 2006 Møkka tante!!!! Du hadde så fortjent en spire nå emblamamma!!!!!! Sender deg en megaklem!!!!!!!!!!!!!!
pandabjørn Skrevet 7. november 2006 Forfatter #18 Skrevet 7. november 2006 heisann emblamamma begynner å bli litt lei av å være her inne på bli gravid, ser det er så mange som har blitt gravide men ikke oss to buuuuu orker ikke å lese alle innlegga her inne en gang er en smule misunnelig kan du si og det er sikkert du også.. + at jeg har andre ting å tenke på når det gjelder hus byggingen våres var i møte i går og får svar om 14 dager hva hele huset kommer på +/-... sambo har vært sykm en uke også, og da synes jeg ikke kan sitte her inne midt på dagen når han er hjemme..men fra i morra så begynner han å jobbe og da er jeg nok her litt oftere.. hei så lenge klem
melkekua™ Skrevet 7. november 2006 #19 Skrevet 7. november 2006 Ja....er så enig....så mange som får det til ( men er jo selvfølgelig glad på deres vegne, men når er det vår tur da????? Har en følelse at det blir aldri (sånn tenker jeg i alle fall). Nei, vi får prøve å være optimistiske fortsatt...er vel ikke annet vi kan gjøre??? Eller??? Jeg ble sykemeldt ut uka...men må innom jobben av og til denne uka selv om....er jo foreldresamtaler på gang, så synes at de bør jeg få unnagjort. Jeg fikk diagnosen bronkitt.......det sitter ganske så dypt. Så etterpå skal jeg ta en dose med Cosylan...hehe....lurer på hvordan jeg reagerer på den, en ting veit jeg....jeg skal ikke prøve å kjøre bil seinere ikveld (er jo varseltrekant på flasken). Stoor klem.
pandabjørn Skrevet 8. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 8. november 2006 huffda ikke godt å ha bronkitt....ønker deg god bedring håper du blir frisk snart.. jeg også er glad på deres vegne, men er så dumt at andre blir så fort gravide men ikke vi.. håper det sitter en spire denne mnd eller neste mnd slik at vi kan få et lite høstbarn ) det passer meg fint siden Sander kom i mars så passer det bra med et barn født i sept hehe er du lærer?? hei å hå... klems
pandabjørn Skrevet 8. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 8. november 2006 dytter litt jeg hehe så du er på nett nå........
melkekua™ Skrevet 8. november 2006 #22 Skrevet 8. november 2006 Ja, nå er jeg på.....hehe....fint at du dyttet opp tråden, fant den ikke ser du....noen ganger ser jeg meg blind ) Idag er jeg hjemme, har hatt 2 foreldresamtaler på morran i barnehagen. Formen er ikke bra, har hodepine og det ligner ikke meg i det hele tatt. Har nettopp supa litt Cosylan. Skal slappe av litt på sofa'n etterpå tenkte jeg...må prøve å sove litt. Jeg er pedagogisk leder, trives kjempegodt i den barnehagen jeg jobber. Så derfor passer det ikke at jeg er syk...men må man så må man. Hvordan går det med hus og innkjøp av innredning osv osv...synes du er så produktiv....du er både hit og dit har jeg skjønt ;o)
pandabjørn Skrevet 8. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 8. november 2006 hehe ja nå den siste uka har jeg vært veldig aktiv og produktiv tji blir nok en runde å se på badekar på lørdag blir bare et vanlig kar pga vi skal bygge ut det nye badet vårt det ble bestemt når vi satt på møte på mandag siden det ikke var plass til hjørnebadekar som vi hadde så lyst på, og at vi ville ha dusj oppe også ikke bare nede i 1 etg. kom bare på 20 tusen ekstra !!! hehe pytt pytt er det ikke deilig å være hjemme også da? selv om du trives på jobben mener jeg...fortsatt god bedring.. ta det pent nå ut uka så kanskje du er frisk til mandag... klems
melkekua™ Skrevet 8. november 2006 #25 Skrevet 8. november 2006 Sånn, nå er jeg uthvilt sånn ca....sov 2 timer på sofa'n, det var så deilig! Hodepina har så og si sluppet taket ) Og merker at hostingen har blitt mindre, så jeg ser lys i enden av tunnelen! Bare håper dette ikke lager krøll på el som er forventet til helga....har en følelse at det ikke vil klaffe denne pp'n grunnet sykdom....gubben er jo også syk. 20 tusen ekstra, hva er vel det??...pytt pytt hehe! Jeg synes at man skal unne seg litt det man ønsker når man bygger huset fra scratch. Har tanta di tenkt å reise snart eller? For den dama er ikke velkommen før om 1 år minst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå