Gå til innhold

Martin sto opp kl 5.30 i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gjett at jeg er uthvilt. Han sov fra 20-03, så spiste han 140 ml melk og sto opp 1,5 time senere enn vanlig. Dette er bare sååååå herlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv om han våkner så trenger dere ikke å stå opp forde vel?

vi pleier å ligge til 9-10 om dagen vi...

alt fortidlig å stå opp før 6 !

kan vel bare gi han mat og så kan dere sove litt mere??

Skrevet

av hensyn til partnern gidder vi ikke å tyne han bare for vår del. Hjelper ikke å gi han mat for så å sove mer, han er klar til å starte dagen.

Skrevet

Hørtes deilig ut for din del :) Leste innlegget ditt i går om at han pleide å våkne TIDLIG... Var nok godt med 1,5 time ekstra :)

Her har vi akkurat startet dagen nå,så skal snart ha grøt nå lille gutten min :)

Ha en fin dag :)

Skrevet

Martin kom 03.06.06

skal ikke samboern din på jobb eller skole da?

klokka ringe 0545 hver morra og sambo reiser på jobben 0630

og da kan vi ligge i senga å leke og kose til han blir trøtt og vil sove igjen..men vet jo at ikke alle barn er like der ......

Skrevet

Joda, men han står ikke opp før i 7-8 tiden, med mindre det er hans tur å stå opp med Martin da (vi har annen hver dag for ikke å slite oss helt ut). Martin er våken i litt over 1 time før han legger seg igjen om morgenen, må bæsje litt og sånn vet du, ting tar tid ;)

Skrevet

heldig du er da som bytter på annen hver dag..

sambo tar lillegutt i helgene han...men nå i det siste har han tatt å skifta bleie og gikk melk før han reiser på jobben så jeg skal jo ikke klage :o)

Skrevet

Ja det er utrolig godt å kunne sove til 7 noen dager også...

Skrevet

vi får trøste oss med det at de små sover lengere om morran når de blir litt eldre :o)

Skrevet

hehe ja "snart" er de tenåringer som vi aldri får opp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...