Gå til innhold

Ang BIM-treff hos MONA

Anbefalte innlegg

Planlagte BIM-treff i Buskerud

Onsdag 15. november 2006 kl. 13:00 på hjemme hos MONA, kongsberg, Buskerud

forslag til treff hjemme hos meg denne dagen!! Kom evt med forslag til andre dager, vi prøver å få det til å passe for alle! Adr: vognmannsveien 22

Er dette for eksempel åpent for meg eller er det for spesielt inviterte og de du kjenner allerede?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6848856-ang-bim-treff-hos-mona/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei igjen!

Leste på en annen tråd der du skriver at du har termin i juli 2007! Det er såklart ikke noe problem, du er velkommen på treff allikevel! Vi har babyer som er født i august, september, oktober,og så er det noen som har termin i november, desember og januar! Bare gøy det å bli kjente med flere! Så om du vil kan du såklart være med selv om det er "lenge til" du skal føde! Da får du kanskje noen råd og tips fra oss da vet du;-)

Tar det i rekkekfølge her: innflyttet student (som møtte en ingeniør og dermed blir værende her) som heter Elin, har en sønn på syv og en i magen som blir født i april. Har prøvd å få litt kontakt med andre med termin i mars/april, men det har vært ganske stille.

Klem,

Annonse

hei igjen!

hehe, vi er stort sett innflyttere hele gjengen, og omtrent alle har ingeniør-menn! Litt komisk igrunn...for min del spiller det ingen rolle om det er flere som blir med på våre treff, det synes jeg bare er koselig. Jeg liker å bli kjent med nye mennesker! Jeg har en datter på 6, og ei lita ei på 2 mnd og 13 dager;-).

PS. VIKTIG MELDING TIL ALLE: please, gi en tilbakemeld på hvem som kommer på treff!! litt greit å vite hvor mange vi blir, evt om vi bør bytte dag, liksom...

hilsen Mona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...