Gå til innhold

Flere gravide i Hokksund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir mor for første gang i beg. av juli 2007 hvis alt går bra. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre gravide, ferske eller "langtkomne" i området rundt Hokksund, Kongsberg og Drammen. Selv er jeg innflytter til Hokksund og kjenner ingen jenter her med eller uten mage! Noen som har lyst til å bli kjent?

Mange klemmer fra

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet om mange gravide i Hokksund... inkludert meg selv :-) Jeg går vel inn under kategorien "langtkomne" - har termin 25.11. Heldigvis ikke lenge igjen... Jeg er også innflytter, og er svært gjerne åpen for kontakt..... Alder? Barn fra før?

Skrevet

Herregud du skal føde snart du da!! Lykke til :-) Jeg er 35, jobber som sykepleier, samboer med Anders som jobber som ingeniør. Kommer opprinnelig fra Langhus utenfor Oslo, men bodd i Hokksund i litt over 2 år nå. Har 2 nydelige flat coated retrievere, og ingen barn fra før. Hvis du kjenner så mange så kunne vi kanskje ha startet våre egne bim treff i Hokksund da? Fortell litt om deg selv du også da.

Klem fra

Skrevet

Hei

Vil gjerne melde meg på dere! Jeg bor i Skotselv, det er det ikke så mange som gjør så BIM treff i Hokksund er veldig nærme.Jeg er 28, jobber i Drammen og bor med samboer. Vi har ingen barn fra før, men en eventyrblandings-hund som sikkert veldig gjerne vil på tur med flat-ene dine

Skrevet

Du rekker jo ikke å være med på BIM-treff før du føder da!!! Hehe. Jeg bor i nærheten av travbanen. Du kjører nok forbi avkjøringa hver gang du er på veg hjem til Skotselva. De andre gravide du kjenner i Hokksund, er de her inne også eller må vi prøve å organisere et treff i Hokksund uten å gå gjennom barnimagen.com? Du skriver at du gjerne vil melde deg på...problemet er at det er ingen å melde seg på utenom meg tror jeg. Jeg er heeeelt alene her inne. Det var derfor jeg ønsket å bli kjent med andre fra Hokksund området, for slik å slippe og måtte reise til Drammen eller Kongsberg for å treffe andre gravide. Det må da være flere av oss i området rundt her? Hokksund og omegn er da ikke så lite.

Som du sikkert skjønner av nicket mitt så er navnet Cathrine. Skal vi prøve å samle oss? Klarer du å spore opp de andre du kjenner i Hokksund som er gravide?

Gleder meg til å høre fra deg igjen.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...