Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg blir mor for første gang i beg. av juli 2007 hvis alt går bra. Jeg ønsker å komme i kontakt med andre gravide, ferske eller "langtkomne" i området rundt Hokksund, Kongsberg og Drammen. Selv er jeg innflytter til Hokksund og kjenner ingen jenter her med eller uten mage! Noen som har lyst til å bli kjent? Mange klemmer fra
mor@3 Skrevet 9. november 2006 #2 Skrevet 9. november 2006 Ja, jeg vet om mange gravide i Hokksund... inkludert meg selv :-) Jeg går vel inn under kategorien "langtkomne" - har termin 25.11. Heldigvis ikke lenge igjen... Jeg er også innflytter, og er svært gjerne åpen for kontakt..... Alder? Barn fra før?
Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Herregud du skal føde snart du da!! Lykke til :-) Jeg er 35, jobber som sykepleier, samboer med Anders som jobber som ingeniør. Kommer opprinnelig fra Langhus utenfor Oslo, men bodd i Hokksund i litt over 2 år nå. Har 2 nydelige flat coated retrievere, og ingen barn fra før. Hvis du kjenner så mange så kunne vi kanskje ha startet våre egne bim treff i Hokksund da? Fortell litt om deg selv du også da. Klem fra
blindpassasjer Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hei Vil gjerne melde meg på dere! Jeg bor i Skotselv, det er det ikke så mange som gjør så BIM treff i Hokksund er veldig nærme.Jeg er 28, jobber i Drammen og bor med samboer. Vi har ingen barn fra før, men en eventyrblandings-hund som sikkert veldig gjerne vil på tur med flat-ene dine
Gjest Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Du rekker jo ikke å være med på BIM-treff før du føder da!!! Hehe. Jeg bor i nærheten av travbanen. Du kjører nok forbi avkjøringa hver gang du er på veg hjem til Skotselva. De andre gravide du kjenner i Hokksund, er de her inne også eller må vi prøve å organisere et treff i Hokksund uten å gå gjennom barnimagen.com? Du skriver at du gjerne vil melde deg på...problemet er at det er ingen å melde seg på utenom meg tror jeg. Jeg er heeeelt alene her inne. Det var derfor jeg ønsket å bli kjent med andre fra Hokksund området, for slik å slippe og måtte reise til Drammen eller Kongsberg for å treffe andre gravide. Det må da være flere av oss i området rundt her? Hokksund og omegn er da ikke så lite. Som du sikkert skjønner av nicket mitt så er navnet Cathrine. Skal vi prøve å samle oss? Klarer du å spore opp de andre du kjenner i Hokksund som er gravide? Gleder meg til å høre fra deg igjen. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå