CecilieTerese Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 denna siden som skal handle om mammas kropp har jo blitt ei side som kun handle om reductil, så si at det syns eg e ekstremt trist. Slanking e jo ikke alt. Ka med å prate om - trening for å få bort magen - bevare puppan sånn at de ikke blir hengende på knærne etter amminga - underlivet etter fødselen - sunne vektreduksjon metoda - velvære E trur dokker tar poenget. Starta å være på denna sia rett etter fødselen, men no bare skygge eg banen før hver gang man begynne på en tråd om nåkka anna tar det nån time, så e alle trådene forsvunnet til neste side før det e så mange reductil tråder.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Støtter deg;-) Møkkalei denne reductil diskusjonen. Nesten rart det ikke har blitt opprettet en egen reductil spalte.Hehe
twmt Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 jeg vil også vite hvordan jeg skal få bort magen, spesielt sidene. er ikke interesert i å proppe ti med alle slags mulige tabeletter
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Du må nå bare skrive om hva du vil og så kan de som vil svare deg. Slik er det for alle. Om du syns linken din havner langt nede er det kanskje ikke så interesant for så mange og du kan jo dytte den opp igjen om du vil. Alle her inne kan legge inn de innleggene de vil. Skulle vi la være å legge inn de innleggene vi vil bare fordi det irriterer deg?
Anonym ;) Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 .........hvorfor kan ikke dere pillespisere ha dere over på SLANKEDEBATTEN? Der kan dere diskutere piller sammen med de andre pilletrillerne som allerede er der? Holder vel med at dere jævla pilletrillere først har ødelagt +90, så fått skreket dere til et nytt forum? Dere trenger vel ikke ødelegge dette også?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Holder vel med at dere jævla pilletrillere først har ødelagt +90 Så da, kanskje ta det litt med ro. Jeg er en av de som nå har tatt kontakt med legen min og i sammarbeid med henne har begynt på Reductil. Jeg har en BMI på 38 og har en sykdom som gjør det vanskelig å komme ned i vekt selv med ett sundt kosthold. Alle prøvene jeg hat tatt er veldig fine og beviser ovenfor legen min at jeg har ett variert og sundt kosthold. Selv B vitaminene hadde jeg nok av. Jeg har ikke selv skrevet noen innlegg her inne om det, men har lest andre sine erfaringer og det har hjulpet meg. Jeg syns det er fint at vi kan dele våre erfaringer uansett hva det gjelder og håper at det er mulig med litt toleranse ovenfor andre som kanskje ikke velger som dere selv gjør.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 herregud folk må vel få låv til å skriva om hva de vi!! folk som brander seg i alt å alle andre folk skriver å sier spyr jeg av! skreiver jeg om reductil så skriver jeg om de! driter i hva du sier! takk gud for reductil
KariMari Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 "MAMMAS KROPP" innebærer jo nødvendigvis også slanking, i og med at veldig mange legger på seg under et svangerskap. Det er ikke spesielt kult å føle seg uvel med seg selv, og jeg synes det derfor er naturlig at vi på denne siden kan utveksle frustrasjoner og erfaringer. Du skal være klar over at ikke alle som legger på seg mer enn de anbefalte kiloene, bare stapper innpå med godsaker. Alle er forskjellige og vi har også forskjellige anlegg for vektøkning. Nei, du får bare finne deg i å lese om slanking og temaet rundt det, Cecilie Terese, ellers synes jeg du kan (som du selv skriver) skygge banen!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Det er ikke noe problem at det skrives om mye om Reductil, hvis bare ikke alle som bruker det, har bestilt det, vurderer å gjøre det osv, må lage SIN EGEN tråd om det. Det er da kategorien blir oversvømt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå