Gå til innhold

svangerskaps kurs i oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Jordmoren din sier som det er. Kursene får du informasjon om når du kommer til Ullevål på Ultralyd screening. Er du nysgjerrig og vil ha oversikt så tidlig som mulig, kan du logge deg inn på ulleval.no og lese om de ulike kursene under linken til Kvinne/barn divisjonen! Lykke til.....

Joann

• 2 måneder senere...

Hei!

Jeg har forhørt meg på helsestasjonen (avd. Grønland), der sa de som dere så sant sier at de ikke videreformidler info om svangerskapskurs. De ba meg sjekke med sykehuset.

Da jeg gikk inn på Ullevåls sider, under linken kvinne/barn, fant jeg ikke noe info her. Er du sikker på at det står noe her? Er det jeg som ikke finner fram?

Annonse

http://www.ulleval.no/modules/module_123/proxy.asp?iCategoryId=575&iInfoId=4815&iDisplayType=2

Synes det er dårlig at helsestasjonen ikkje arrangerer kurs... Eg skal ikkje føde på Ullevål, men det er liksom der eller hos Jordmor Matja (kostar masse pengar!) - eller reise heilt ut til Bærum for å gå på kurs...

Er jo berre fødselsførebuande kurs også, eg ville gjerne hatt eit kurs om kva som skjer etter fødselen óg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...