Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Hvilken grøt er det best å begynne med? Er det ris(velling) som er mest skånsomt for magen?
Beama Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Helsesøster sa til oss at mais var det beste å begynne med... lurer på om det var slik at ris kunne gjøre magen litt hard... men er ikke 100% sikker....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #3 Skrevet 26. oktober 2006 Vi har begynt med maisgrøt hadde hørt at det var mest skånsomt for magen.. Har ikke hatt noen problemer, men tassen her får litt mm itillegg til mme også da..
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2006 Okei, mais ja.. Hm, hs sa risvelling hun, delte meninger da skjønner jeg c",) Men er vell ikke SÅ farlig Havre da? Går det greit? Kjøpte en pakke idag. Står fra 4 mnd på..
Beama Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 havre er det vel gluten i eller tar jeg helt feil? Bare prøv forsiktig du... går nok så fint... spiller ikke så veldig stor rolle hvilken av 4 mnd. grøtene du begynner å gi... men merker du mageproblemer eller andre reaksjoner så er det jo bare å gi seg og prøve en annen grøt.. Lykke til=)
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, er vell bare å prøve seg fram =o) Takktakk!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Både maisgrøt og risgrøt er mildt for magen.. Gutten min ble utrolig hard av nestle maisgrøt,byttet til HIPP risgrøt og han ble helt fin i magen Så enig med de andre her,man må bare prøve seg frem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå