vinter1988 Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 alvilde hedvig embla ingunn asta odine oda hanna hva synes dere om sammen settingen embla alvilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ikke pent hanna var fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. oktober 2006 #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 alvilde og hanna er veldig søte navn.. de andre er kanskje ikke helt min type navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. oktober 2006 #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Embla Alvilde var fryktelig tungt å si. Jeg likte Ingunn og Oda av forslagene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desperat 3 gangs fødende Skrevet 27. oktober 2006 #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tenk litt på barnet. Navnet skjemmer ingen, men det kan jo være greit å ha et navn som folk flest ikke oppfatter som rart. Embla Alvilde er det jeg vil kalle en snålt valg, ikke noe pent. Men det er nå bare mitt synspunkt. Hanna er pent, Ingunn likeså og også Oda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. oktober 2006 #6 Del Skrevet 27. oktober 2006 1) Hedvig 2) Oda 3) Ingunn 4) Hanna 5) Alvilde 6) Asta 7) Embla 8) Odine Embla Alvilde klinger litt knotete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #7 Del Skrevet 27. oktober 2006 Av disse likte jeg 1) Alvilde (nyyydelig) 2) Asta (søtt) 3) Hedvig 4) Odine 5) Embla 6) Ingunn Hanna og Oda er fine, men desverre oppbrukt. Embla Alvilde for vanskelig å si, så enig med flere her. Men Alvilde altså: Kjempefint valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #8 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Desperat...: Husk at de fleste av poppis-navnene som "alle" heter nå, var snåle for ikke så lenge siden: Noah, Leah, Leander, Emilian, Max, Felix, Trym, Olander, Lydian, Alva osv osv osv... For at ting skal utvikle seg, må noen gå i spissen! Ingen av de navnene HI nevner er "mobbenavn" iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebjørn Skrevet 27. oktober 2006 #9 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes at navn som er nydelige i seg selv ikke trenger å inngå i et dobbeltnavn. Man blir det navnet man får uansett (i de aller fleste tilfeller, ikke mange som bytter fordi de er så misfornøyd). Både Embla og Alvilde er fint synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 27. oktober 2006 #10 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nydelige navn: Embla Hedvig Odine Alvhilde er favorittene....:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrig! Skrevet 27. oktober 2006 #11 Del Skrevet 27. oktober 2006 Embla forbinder jeg med en hund, og Odine var litt uvant. Ellers fine navn, alle sammen. Uansett hvilket av dem du velger, så ville jeg unngått sammensetninger. Alle navnene på listen står seg godt alene og kan bli litt tunge sammen med andre navn fra listen. Kan eventuelt kombinere ett av de på listen din med et "vanligere" eller lettere navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #12 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fine navn, liker spesielt godt: -alvilde -hevik -hanna Det er noe som heter embla plaster og brukes når barn skal ta blodprøver så de ikke merker stikket. Har ikke tenkt over at dette er et navn. Embla Alvilde var et spesielt navn som man bare må vende seg til, når navnet får et "fjes" blir det nydelig. (litt klønete forklart.= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortil3søtesmå Skrevet 28. oktober 2006 #13 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei Syns Embla er finest av de du har skrevet her(min datter heter det). Sol: det som brukes når barn tar blodprøve heter emla krem, så det er ikke helt likt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 28. oktober 2006 #14 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Embla er et av mine favorittnavn! Synes Alvilde og Hanna også er fine. Embla Alvilde ser veldig fint ut når det er skrevet. Det blir litt tungt å si da, fordi Embla slutter på -a og Alvilde begynner med -a. Men regner med at du ikke kommer til å bruke begge navnene uansett når du roper på henne:) Så jeg synes Embla Alvilde er et bra valg jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #15 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synes Hanna,Embla og Oda er flotte navn.. Lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #16 Del Skrevet 30. oktober 2006 Liker: Embla Oda Hanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twig Skrevet 31. oktober 2006 #17 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kun embla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. november 2006 #18 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har ei venninne som heter Undine (syns det er et kjempefint navn), sammtidig har hun ei søster som heter Inanda (også det er kjempefint). jeg liker navn som ikke så mange har jeg :-) Lykke til. Husk det er du som bestemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå