Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #1 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sitter å prøver å finne mellom navn til disse to kan noen hjelpe??? Fabian..... Edvin....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Dytter er det ingen som har noen tips!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente06OGgutt09 Skrevet 28. oktober 2006 #3 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei... jeg synes Fabian er finest... lykke til i valget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitrebekk Skrevet 28. oktober 2006 #4 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fabian :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei tror jeg skrev litt feil i utgangspunktet,for jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne ett mellom navn til disse navnene som F.eks Fabian Alexander........Edvin Andre....... Men jeg kommer ikke på flere?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 30. oktober 2006 #6 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg liker ikke Fabian, men du kan få noen forslag på Edvin... Edvin Johannes Edvin Karolius Edvin Severin Edvin Jakob Edvin Kristoffer Edvin Hjalmar Edvin Fridtjof Edvin Håkon Edvin Marius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #7 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hmm det var ikke noen som sa dette er rett nei, desverre. Men vi har også kommet frem til at vi liker Alexander, Adrian og Nicholai også. Ekke enkelt når man skal ha med seg storesøster på å velge navn nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #8 Del Skrevet 31. oktober 2006 hm...mådere ha dobbeltnavn da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #9 Del Skrevet 31. oktober 2006 Neida,men siden storesøster og mamma og pappa har så tenkte vi at også den lille skulle få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #10 Del Skrevet 1. november 2006 For meg er Fabian litt "skurrende", Edvin er kulere! Edvin Isak? Edvin Maximillian? Edvin Jonas? Fred Edvin? Edvin Noa? Lykke til! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #11 Del Skrevet 1. november 2006 Ja de likte jeg faktisk.....stili........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå