Gå til innhold

Oktober: Vi med termin 21.10...


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

venter og venter, har time på ullevål på mandag, for å mulig igangsette før fredag =)håper på det, for dette begynner å bli tungt og vondt =)

hvordan er formen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet ikke. Den er både og. I det ene sekundet så føler jeg meg sprekere og i bedre form enn på lenge. Når jeg kommer til kvelden og natta har jeg fryktelig vondt fått i bekkenet, så jeg nesten griner når jeg skal snu meg. Ellers kjenner jeg jo fort mensenmurringer og ryggen har begynt å smerte ganske godt. Føler nesten jeg tørker hodet til ungen når jeg er på do noen ganger (unnskyld...) :) Tror ikke denne ungen vil ut jeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg elendig nå. Er så lei og blir så skuffet når absolutt ingenting skjer. På torsdagen trodde jeg at det va noe på gang men så ble det stille igjen. Nå vet jeg ikke hvordan jeg klarer å holde humøret oppe lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det jo max en uke igjen, så er vi mødre =) vi får prøve å tenke sånn!

De ville ikke sette igang noe på ullevål på torsdag, men jeg fikk ny time på mandag, for å se om jeg har noe åpning. Ungen er 16 % større enn snittet, og den blir jo ikke mindre ettersom dagene går =)

Jeg har ingen tregn på at noe fødsel er på gang, ingen overhodet.

Jeg forstår hvordan dere har det på nettene, med å snu seg og å våkne og gå på do. det er grusomt. I natt etter å ha vært på do, klarte jeg ikke å sovne igjen, som vanlig, helt til samboern min holdt rundt meg, da klarte jeg å sovne. Så han er god å ha =)

Lykke til dere to, max en uke igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble endelig ferdig jeg og. Det ble en stor gutt 2.11. Veeeeldig lykkelig. Kommet hjem i dag. Pga keisersnitt måtte vi bi værende litt lenger.....Thomas Nicolai heter han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...