Gå til innhold

Situasjonsrapport fra uke 35..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

Etter et fint svangerskap er jeg definitivt ferdig med kosetiden. Nå er det det meste slitsomt, eksempelvis å plukke opp ting fra gulvet, reise seg fra sofaen eller snu seg i senga på nattestid (det er ikke lett å manøvrere en basketball fra den ene til den andre siden). I går merka jeg en endring av tyngdepunktet i magen i form av et press på underlivet i langt større grad enn tidligere (det er faktisk blitt litt ubehangelig å gå). Kanskje har hodet festet seg allerede, noe jeg forstår kan skje for førstegangsfødende i uke 35???

Jeg må også dele en frustrasjon med dere, fordi det virker som om ingen forstår hvordan det er å være høygravid og tung i forhold til det å traktere overnattingsgjester (som faktisk har stått i kø den siste tiden)..Jeg føler at jeg er i periode hvor jeg burde ha slappet av. I stedet blir tiden brukt til sengetøysvask før neste innrykk av overnattingsgjester (som jeg i tillegg må varte opp med mat og sosialt samvær)..Jeg vet at det går an å si nei, men jeg synes dette er noe folk burde tenke selv..Samboer kunne dessuten ha vært flinkere å trø til..Vil nesten grine over folks ubetenksomhet, men til slutt og sist er det min egen feil da jeg ikke har sagt klart i fra....

PUH...det var godt å få det ut...

Hvordan er det med dere andre i uke 35???

KLÆM...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg godt. Er selv i uke 29 og syntes det der hørtes veldig pes ut allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...