Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 26. oktober 2006 #1 Skrevet 26. oktober 2006 Nå i kveld er endelig mensen på vei. Litt blod på papiret (blir det da første mensdag eller blir det i morgen når den kommer ordentlig igang????) SÅ da blir det IVF denne måneden på oss. Vi skal på Omnia (Aleris) på mandag og da blir det vil oppstart med spray om ca 3 uker..... ENDELIG er vi i gang!!!!!!!!!!!!!!!! Hvis ikke jeg har regnet helt feil da så blir det testing rundt julaften!!??? HÅPER vi får en kjempefin jul i år :-)
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 Ja det håper jeg også!! må bli verdens beste julegave ever det!!!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Så spennende ! Ligger an til å bli en spennende jul Bjørnen Colargol... Ønsker dere lykke til jeg...
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Tror kanskje jeg jublet litt for tidlig for det har ikke vært antydning til blod i dag. Jeg bruker å få mensen når den først gir tegn til at den skal komme, men selvfølgelig ikke nå................ grrrrrrrrr.......... Ja, ja den kommer nok i løpet av de neste par dagene regner jeg med :-)
Emma*den lykkelige venter Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Sender over litt røde vibber********** Håper på julemirakel i år. Vi krysser fingrene for det
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Det hjalp nok med litt røde vibber ja :-) Takk skal du ha. I dag kom endelig mensen så da er vi sånn nogenlunde i rute i alle fall. Nå gleder vi oss til å høre hva de sier på mandag!!!!!!!! Kryss fingrene for oss da jenter. Klæm
Betta:-) Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Godt å endelig komme igang!! Er selv godt igang med spraying:) Gleder oss til jul vi også!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå