Gå til innhold

Det klør i fingrene etter å ta henne opp å kose etter leggetid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 10 mnd. Når jeg legger meg så våkner hun som regel. Jeg vet hva hun vil og jeg vil det også. Nemlig å kose litt. Har gjort det noen ganger, men prøver å unngå det slik at hun ikke blir vant med å bli tatt opp. Men det klør i fingrene og av og til får jeg nesten ikke sove. Vil kose! Hva synes dere? Kan jeg gjøre det? Hun er jo liten og kosete bare en stund til... Eller ødelegger jeg hele rutinen?

Klem fra kosemamma..

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe.. kjenner til problemet ja :) Noen ganger savner jeg henne skikkelig når hun har lagt seg, og vil bare gå inn å ta henne opp og kose med henne. Jeg gjør det dog ikke, syns de små skal få være i fred når de sover. Hva du gjør når hun våkner om natta syns jeg du skal bestemme selv, men om du gjør det, må du nok belage deg på at hun vil forsette å våkne, og det blir vanskeligere og vanskeligere å venne dem av med det da :)

Skrevet

Hi hi, du er ikke alene!!! Vi også har det sånn, og vi tar henne opp også vi, når hun våkner av at vi lister oss inn på soverommet, og smiler sitt bredeste smil.....sukk....så skjønn;-) Hun får litt kos og snus mellom mamman og pappan og blir lagt pent tilbake i sin egen seng, med et fornøyd uttrykk i fjeset....Ikke hver kveld, men en gang i blant. Men så er hun en utrolig grei unge å legge også da, hun snur seg rundt, strekker seg, slipper en liten promp og sovner fornøyd igjen hun;-) Så lenge ikke de blir vekket, og det skjer kun en gang i blant, ser jeg ikke noe galt i den ekstra kosestunden;-)

Skrevet

vell det her va innlegge for oss ja!!!

hehe når vi har lakt oss på kveldan, mathias sover jo på samme rom som oss enda å da må vi jo snike litt på han før vi legg oss!! å han e så utruli søt der han ligg!! så har bare løst å vekke han å kose kose masse me han , ta han i våres seng så kan han sove me oss!!

men akk.. det kan vi da ikke! hehe men æ bruke å snike han lammi mæ når pappan drar på jobb tili å han våkne for å skal ha mat!

å det e så kosli å våkne å se han fremdeles ligg å sover så godt!

lille kose klompen våres!

Skrevet

hehel.. ja det er jammen meg godt med de derre babyene.. datteren min på 5.5 mnd har ikke den beste soverytmen..våkner ganske ofte..så første gang hun våkner etter at vi har lagt oss tar jeg henne oppi til oss..da sover hun mye bedre...og det er jo bare så kos å ha henne helt inntil meg....hun kneker seg alltid helt inntil meg...skikkelig god...

Skrevet

Før jeg fikk barn da var jeg så bestemt på at barn oppi senga, nei, huff, det skulle vi ikke ha....

Men vi gjør som mammaen til gulljenten... Første gang han våkner på natten kommer han oppi til oss... Det er sååå kos! :o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...