Gå til innhold

Jeg er LEKK, og det LUKTER......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg lekker urin.

Skikkelig pyton er det.

Jeg merker lissom ikke noe særlig til det, før utpå ettermiddag eller kveld, da kjenner jeg lukten selv.

Føler ikke at jeg går og er "tissevåt" heller...så det er ikke mye, men tydeligvis nokk.

Jeg har etter svangerskapet følt at når jeg først MÅ tisse, har jeg nesten ikke sjangs om å holde igjen. HAr rett og slett tisset meg litt ut fler ganger....har stått krokbøyd inne på wc og knepet til jeg var blå, og så vert superrask med å få ned buksa og slenge meg nedpå do...men det går galt, kommer altid tiss i biksa, på do, og på gulvet.

Heldigvis har dette skjedd bare hjemme, så jeg får vasket påde meg og do etterpå, og byttet klær.

Har unngått det i øffentligeheten siden jeg nettopp pga dette har blitt flinkere å gå på do både når jeg må og når jeg ikke må.

Spesielt når jeg skal og er ute av huset.

Men nå synses jeg altså at jeg lekker soppas at selv om jeg ikke er våt, så begynner det lukte.

Always truseinnlegg hjelper ikke mot lukta.

Si meg, er det bare jeg som har det slik?

Fødte for 11 måneder siden med KS.

Noen med gode råd?

Må vel innrømme at jeg ikke har gjort knipeøvelser nevneverdig mange ganger....og det er vel kanskje det jeg sår svi for nå......

Innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte vanlig og har hatt det på samme måte nesten. Merket det at det luktet, men følte ikke at jeg tisset på meg. Manglet den "tissatrengt" følelsen lenge-begynner så vidt å komme tilbake igjen nå. Når jeg begynte å få panikk for inkontinens begynte jeg å knipe som rakkern og merker bedring. Er bare 8 uker siden jeg fødte-så vil nok anbefale deg å ta en tur til legen. Men begynn nå: KNIP!

Skrevet

Det er bare en ting å gjøre: kniiip...ofte

Du får kjøpt Tena truseinnlegg på apotek. De hindrer lukt.

Hvis du ikke merker bedring etter intens kniping noen uker kan det være lurt å ta det opp med legen.

Skrevet

har en kollega med samme problem. Hun kviet seg lenge (faktisk i 5 år) før hun turde å inrømme problemet sitt for legen sin. Og så viste det seg at alt kunne fikses med en liten operasjon.

Så ikke utsett det lenger, gå til legen og få en henvisning til urolog/gynekolog eller hvem det nå er som er ekspert på dette. Det ordner seg sikker.....og innen den tid.....kniiiiip. Men husk knip rett, aldri knip mens du tisser og aldri press tissen ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...