Gå til innhold

Der kom den j.... tanta. Tror jeg har blitt litt immun egentlig.

Anbefalte innlegg

Ble ikke så veldig lei meg denne gangen, har vel begynt å bli vant til skuffelsen. Eller kanskje det var for at jeg måtte ta meg sammen siden tanta kom snikende mens jeg var på jobb. Den #¤&"%¤ sniken!

Må jo si at jeg er ganske fornøyd med å få en normal syklus nå. Denne ble på 35 dager, forrige var på 54! Håper det fortsetter med normale sykluser nå.

Så nå går jeg inn i ny pp med godt humør, nå skal det bli masse god "lage-spire-sex"

Håper resten av uke 43-gjengen får positive tester så det suser! Krysser fingrene for dere :)

Fortsetter under...

Usj, den dumme mensen:=( Veldig trist å høre at det ikke gikk denne gangen for deg heller. men du har jo fått ned syklusen din i hvertfall og det er kjempe bra og positivt og du holder motet oppe nå.

Krysser fingrene for at spiren sitter i neste pp. Dette skal gå bra.

Jeg fikk også i dag! Denne gangen blør jeg nesten ikke no, det er såvidt at det er noe. Merkelige greier. Så lurer på om jeg har hatt EL denne gangen, kan det ha noe å si for hvor mye man blør?

Ikke sånn veldig lei meg jeg heller, men er jo litt sånn at jeg egentlig skulle ønske at det var noe!

Annonse

Tror ikke jeg kan komme med noen som helst tips for å få normale sykluser dessverre. Kan bare håpe at min holder seg normal nå. Kan jo hende at jeg bare var superheldig denne gangen og får en lang igjen nå. Jeg el-testa denne pp'en og fant el. Tror det er det eneste tipset jeg kan komme med... Krysser fingrene for at du skal få kortere sykluser:)

Æsj, vi får finne på en måte for å få den til å forsvinne altså! Kjenner jeg gleder meg mer og mer til den dagen jeg står med en positiv teste i handa.

Vet ikke om man blør mindre hvis man ikke har el... Skulle hatt en oversikt over grunner til at man blør lite! Blir jo så forvirra.

Skulle selvfølgelig også ønske at det var noe, men tror at sykluslengden lettet litt på deppinga mi denne gangen:)

Kankje jeg skal prøve den der teen jeg og. Vurderte å prøve hostesafta denne pp'en. Har jo funket for noen. Å du vet jo Den som intet prøver intet vinner (eller hva det nå heter, hehe) Akupunktur tror jeg ikke jeg vil prøve riktig enda såfall. Prøver først alt som er "ikke-stikkende" :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...