Gå til innhold

har fortsatt verdens minste gravide mage:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sikkert ikkje mindre enn min, eg får stadig høre kor liten magen min e, og eg e DRITLEI av det. får lyst å si tilbake at"guri malla, du har no visst fått stor mage, og du e jo ikje gravid en gang!". eg skjønna ikkje koffor alle plutselig har lov til å både kommentere og ikkje misnt tafse på magen min. LEI LEI LEI!

Vi får trøste oss med at det ikkje er så tungt og sånn...

ja, det får vi gjøre... men de som kommenterer det hos meg har faktisk rett:s magen er så utrlig liiiten... i klær så kan man se en kul, men når jeg står i undertøyet ser jeg det nesten ikke selv.. og bare to mnd te jeg skal føde..hmm...rart at det er en baby der..

Du skal prise deg lykkelig! Jeg har verdens STØRSTE gravide mage... helt siden beg. av august har folk sagt, ja er vel bare noen uker til du skal ha... men neida... desember. alle som ser magen min sperrer opp øynene og sier, skal du ha tvillinger eller?? GRRRRRRRRRRR... JEG VET JO AT JEG HAR BLITT SVÆR. hjelper ikke med hormonene heller... men å være så svær er slitsomt! pluss 20 kg, vondt i ryggen, tusenvis av strekkmerker, klarer ikke puste eller sove... jeg lover deg\ dere... dere er sååå heldige!

klem fra elefant- meg:(

da jeg fikk guttungen min, var det nesten ingen som trudde på meg at jeg var gravid.

husker 17. mai.. måtte forklare folk at jeg var gravid... (guttungen ble født 1.juni)

du er sikkert ikke stor fra før heller, du?

jeg var MAGER 43 kg da jeg ble gravid. gikk opp 21 kg, og nesten ingen kunne se det.. (guttungen min var 2900 og 48 cm)

denne gangen er det motsatt, og jeg må innrømme at det var myyye lettere å gå gravid med en liten mage, i forhold til nå!!

(jeg er ikke stor nå heller, men større enn sist, du kan jo se bildene under nicket mitt)

fikk beskjed om at jeg bar babyen dypt inni meg, derfor var ikke magen så stor. marius er frisk og fin. vi dro fra sykehuset etter nesten 2 dager!!

håper det blir like lett denne gangen!!

det viktigste er jo at du og babyen har det bra!!

klem, og lykke til!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...