Gå til innhold

JUHUJENTA! JEG ER DESPERAT!!!

Anbefalte innlegg

Hehehe... ikke akkurat tiltalende overskrift, men lurte på om du kan hjelpe venninnen min...

Vet du ikke føler lenger her inne, men ville bedt om det med mindre det er ille...

Kan fortelle litt om henne:

Hun har en helt skjønn sønn og var gravid med nr 2 i fjor, men dessverre så mistet hun i uke 20, dette var i desember. Hun har da prøvd å bli garvid igjen men ikke klaffet, som så mange andre... Men dette tærer på henne så mye at hun har begynnende depresjon... Ikke bra....

Kan du ikke gjøre meg en tjeneste og føle henne??? Ville ikke bedt om dette som sagt, hvis det er ille og det er det... Dessverre....

Forstår hvis du ikke vil, men vil henne det beste...

Legger denne også på spåsiden her hvis du heller vil svare der...

Uansett, tusen takk for at du hverfall leste...

Klem til deg, gla´jenta=o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6846912-juhujenta-jeg-er-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kjære deg.

Leit å høre om venninna di. Håper det lykkes fort med henne.

Jeg har tatt en pause nå med følinga mi. Har vært syk lenge nå både med meg selv og dattera mi. Så jeg klarer ikke å føle noe nå desverre.

Kanskje senere. Håper du forstår. Men du kan jo spørre an av de andre på "spå" siden.

Krysser fingrene for henne og håper det beste i hvertfall.

Klem

Ja, regna med det, hadde sett at du var dårlig tidligere.

Bra at dere har blitt bedre nå da=o)

Takk, jeg forstår at du har tatt deg en pause, men måtte jo prøve meg=o)

Har lagt ut på spåsiden her og på dinbaby også...Håper jeg får respons fort, men ser dårlig ut, men det tar jo på kreftene...

Hvordan er det med deg sånn ellers da?? Hvor i syklusen er du..?? Nysgjerrig også jeg=o) hehehe...

Klem

Er det at når jeg ikke er i form eller er sliten så har jeg ikke de følingene. Men håper jeg kommer sterkere tilbake. Klart det er lov å spørre vettu:=)

Jo takk, det går da bra. Endelig blitt frisk igjen og det er bare så deilig. Hadde feber og diarè i 3 dager etter å ha hatt jenta mi syk. Det tok på.

Jeg har IKM til søndag. Ingen tru på at jeg er gravid. Testa negativt om onsdag selv om det var sikkert for tidlig uansett. Huff, dette er nervepirrende.

Hvordan går det med deg ellers da??

Klem

Godt du har blitt bedre da...

Ikke gøy, nei...

IKM på søndag, spennende da....=o) Vel, selvom man ikke har trua så kan det hende=o) Men så du hadde tenkt å teste igjen i morgen, men hva med å vente til lørdag da du er en dag unna??? Et forslag=o)

Jeg selv sitter her med tett nese, sår hals og tror jeg har en begynnende ørebetennelse... Har sprengt trommehinna før og det er vondt så vet når jeg har ørebetennelse ja, bare det ikke blir være, det er sååå vondt..=o(

Men når det gjelder sambo og den delen der så går det dårlig... men har et lite håp ennå...

Fant videokameraet vårt og så på opptak vi hadde tatt når pjokken vår var baby... ååå så varm jeg ble når han satt å smilte... tror han var rundt 6 mnd=o) hihihihi... tror sambo kjente det litt også... han smilte bredt=o) Har begynt å skrive et brev til han, litt teit men har så vanskelig å legge frem ting uten å begynne å gråte, spes når det gjelder dette..=o/

*Håpehåpe*

Ble langt... hehehe..

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...