Gå til innhold

Hvor mye skal man stole på temping egentlig?

Anbefalte innlegg

Skal man stole blindt på den eller skal man bare bruke den som en veiledning om hvor i syklusen man er og slikt?

Er litt spent i dag, for har egentlig IKM i dag, men ingen TR har dukket opp ennå. Men kommer sikkert i morgen en dag forsinket (og hun som er så pliktoppfyllende og kommer på dag 27 mellom kl 10 og 12 på formiddagen - grei slik)

Ha en fortsatt god kveld damer :-D

Fortsetter under...

Tempingen kan du stole på. Mange gyn som vil at man skal tempe som en del av utredningen. Og for oss er det eneste sikre måten å vite om vi hadde el, for testene viser jo ikke at el har vært, men at kroppen gjør seg klar til el...

Gjest Bjørnen Collargol

Hos meg var det bare tull å tempe. Den gikk opp og ned som en jojjo så det var ingen leger som klarte å tolke noe som helst ut av skjemaene mine. Men jeg har el, det er påvist gjennom blodprøver.

Men noen sverger blindt på det og synes det er veldig bra. Du bør tempe over flere måneder for å se om det er noen sammenheng og bli kjent med din temp-kurve.

Du får holde oss oppdaterte da :-)

Dere får nok høre det hvis det skjer noe spennende.

Tempet i ca 6 mnd nå med hjelp av en LadyComp, og har faktisk funnet EL med hjelp av denne(tror jeg da). Men sikker er jeg jo ikke siden jeg ikke har brukt EL-tester ved siden av.

Vet jo at mange temper og sverger til det, mens andre gjør det ikke fordi tempen leker jojo. Litt pga det lurte jeg på det med temping siden vi alle er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...