Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere eksperter

Jeg har nå endelig fått besøk av TR 3 (!) mnd etter MA. Så nå er jeg veldig glad og fornøyd, og regner med at alt skal bli lett og greit denne gangen. Har prøvd et år før jeg ble gravid i sommer, men jeg satte meg aldri inn i "faget."

Nå lurer jeg på hvordan jeg måler syklusene. Før TR spotter jeg gjerne noen dager, men har opphold før den kommer på ordentlig. Med spottingene varer det ca en uke. Når jeg skal måle syklusen, teller jeg da dag 1 fra den første spot, eller fra første dag med ordentlig mens?

takknemlig for svar!

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hva som er riktig. Har hørt at man skal telle fra friskt blod (tror også den ene gyn jeg var hos sa det), men gyn jeg har nå sier at blod er blod, og at man skal telle fra første spotting. Han nye virker som han har peiling, så jeg stoler på ham.

Det er alltid blitt sagt her at man skal telle fra første ordentlige blødningsdag. Med friskt, rødt blod. Det er dag 1.Jeg er ingen ekspert, men det er det jeg alltid har hørt og lest. Det står antagelig noe om det på www.pernille.info

takk jenter.

Det høres jo riktig ut. Jeg har telt fra første dag det er antydning, og da blir syklusen veeldig lang noen dager. Får ikke utslag på EL-test før dag 18-20.

Nå er planen å være veldig rolig og helt rolig, uten å stresse med for mye målinger... samtidig som vi prøver hele tiden. Jeg er redd for å komme dit at hele greia blir et forskningsprosjekt mer enn kos..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...