Gå til innhold

hva ville dere ha gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er nå 16+2 og er fortsatt kvalm døgnet rundt, kaster opp hver morgen. har til nå tatt av meg 8kg.

Har i sju år vært plaget med store ryggsmerter, noe legen ikke kunne finne ut av hva det var. begynnelsen av juli i år ble jeg 100% sykmeldt pga ryggen. Dro deretter til kiropraktor som kunne si meg at jeg hadde en skiveutglidning, og at det virkelig var på tide at jeg kom til behandling. (lettet over å få vite at det virkelig var noe galt).

Var sykmeldt 100% i 3 mnd, og begynnte deretter på i 50%. Har vært det litt over en mnd nå, men smertene ble bare verre å verre. Nå er det så ille at jeg sover max 2 timer pr natt, pga av at jeg ikke klarer å ligge pga at smertene er så sterke. å jeg kan jo ikke ta smertestillende heller.

Snakket med legen om å få 100% sykmelding igjen for jeg klarte ikke å fungere hverken hjemme eller på jobb. Å i tillegg ta meg av min 2 år gamle sønn.

Da ble hun sur å sa hvorfor skal du ha det, så sa jeg at jeg hadde snakket med kiropraktoren om dette og at hun rådet meg til det. Så ble det mye om å men, så sa hun at jeg kunne jobbe 25%, dvs 2t. Da sa jeg er det virkelig nødvendig at jeg skal slite meg helt ut i 2t bare for at jeg må jobbe? å når jeg jobber på butikk så er det ikke så mye hjelp i 2t. Fikk til slutt mast meg til 100% sykmelding og gjett om dama ble sur.

Vurderer sterkt å skifte doktor. For jeg vet med meg selv at jeg klarer ikke å jobbe slik jeg har det nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i hvertfall bytta lege med en gang! Hadde ikke vært noe spm. engang!

Sånn som du beskriver kan du jo ikke/skal du jo ikke ha det!

Lykke til=)

Skrevet

Jeg hadde en slikk møkka lege i mitt forrige svangerskap, hadde da termin i januar, i desember var jeg da høygravid og helt utslitt. Spurte da om sykemelding og legen sa bare " du er sikker på at du ikke bare ønsker dette for at det er jul da"???? Jeg ble så skuffa, for slik er jeg ikke!! Bytta lege og er VELDIG glad for det!!

Skrevet

HERREGUUUUUD!!!

der er jeg heldig med lege. han tar meg seriøst med en gang det er noe og hvis jeg føler selv at nå orker jeg ikke mer hjelper han meg...

selv ble jeg sykemeldt for fire uker siden fordi jeg har bekkenløsning og lavt blodtrykk. legen bare sa at nå var jeg sykemeldt heretter og ferdig med det!!!

BYTT LEGE MIT EINZ!!

Skrevet

Snakket med di på doktor kontoret på fredag, og de kunne gi meg den gledelige nyheten at hun jeg går til nå bare skal være der i 14 dager til. så kommer enda en ny vikar.. Håper denne forstår meg litt bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...